کد خبر 424688
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد نسبتاً شدید و لحظه‌ای و همراه با گردوخاک طی سه روز آینده در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی درخصوص آخرین وضعیت هوای کشور، اظهار داشت: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، زنجان، البرز، شمال سمنان و تهران بارش پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه برای استان‌های لرستان چهارمحال بختیاری و فارس طی دو روز آینده بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: در روزهای جمعه و شنبه شمال غرب و جنوب غرب کشور نیز بارش باران  پیش بینی شده است.

*وزش باد لحظه‌ای در تهران، البرز، قم و شمال اصفهان

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد:طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب وزش باد لحظه‌ای همراه با گردوخاک و کاهش دید برای استان‌های البرز تهران قم قزوین مرکزی و شمال اصفهان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در روز جمعه نوار شرقی کشور شاهد وزش باد شدید همراه با گردوخاک خواهد بود. همچنین باید بگویم برای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد و کرمان امروز وزش باد و گردوخاک داریم.

**توده گردوخاک عراق به خوزستان و بوشهر کشیده می‌شود

گودرزی با اشاره به اینکه با توجه به توده گردو خاک و وزش باد در شمال عراق ما شاهد گردوخاک، کاهش دید و غبارآلود بودن استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و بوشهر طی دو روز آینده هستیم.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران نیز گفت: امروز آسمان تهران صاف و در بعدازظهر افزایش ابر خواهند داشت همچنین بارش پراکنده در برخی مناطق تهران طی امروز و فردا رخ خواهد داد.

**وزش باد نسبتا شدید امروز و فردا در تهران

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: گردوخاک به دلیل وزش باد نسبتا شدید در ساعات بعدازظهر برای امروز در شهرهای جنوبی تهران رخ خواهد داد. همچنین باید بگویم در روز شنبه در ارتفاعات بارش پراکنده باران را داریم و میزان وزش باد کاهش خواهد یافت.

وی افزود: بیشینه دمای امروز تهران به 38 درجه سانتی گراد خواهد رسید که باید بگویم تا اوایل هفته آینده هوای تهران گرمتر خواهد شد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس