هزينه 5 ميليارد ريالي شركت بهره‌برداري مترو براي برنامه خندوانه در حالي است كه كاركنان يك شركت پيمانكار طرف قرارداد با مترو در اعتراض به عدم دريافت حقوق خود به مدت يك سال، در مقابل ساختمان اصلي مترو دست به اعتصاب زده‌اند.

به گزارش مشرق، «خندوانه» در برنامه پيشين خود به رغم روال سابق حضور چهره‌هاي هنري و ورزشي شناخته شده، ميزبان يكي از مديران شركت متروي تهران بود؛ مديري كه ازقضا چندي پيش قراردادي 5‌ميليارد ريالي را با خندوانه‌اي‌ها امضا كرده بود.

يك سالي از آغاز پخش برنامه خندوانه در شبكه تازه تاسيس نسيم مي‌گذرد و اين برنامه در تمام قسمت‌هاي پيشينش معمولا ميزبان هنرمندان و ورزشكاراني بود كه با حضور در اين برنامه به سؤالات طنز مجري پاسخ مي‌گفتند. در قسمت پيشين خندوانه اما اتفاق تعجب‌برانگيزي افتاد؛ مهمان برنامه رامبد جوان در روز 6 خرداد‌ماه، محسن نايبي مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران بود كه به تازگي قراردادي 5‌ميليارد ريالي را با اين برنامه امضا كرده بود.

رامبد جوان هم در برابر اين مهمان عزيزي كه بار مالي قابل‌توجهي از توليد برنامه را به دوش دارد، بدون اينكه نامي از او به عنوان اسپانسر مالي ببرد، برخلاف روال هميشه، سؤالاتي براي تبليغ مدير مترو و اقداماتش مطرح مي‌كرد. جوان كه انگار از حضور مهمان دست و دلبازش بسيار خوشحال بود، با تكيه بر عنوان دكتر براي خطاب قرار دادن او، سعي در شناساندن اين مدير شركت بهره‌برداري مترو در ميان مخاطبان برنامه‌اش داشت و در جمله‌اي هم بر اجرايي بودن مهمانش در جايگاه شغلي تأكيد مي‌ورزيد. مهمان روز 6 خرداد برنامه خندوانه هم فرصت را مغتنم شمرد و از روساي مافوقش در شهرداري تهران و سازمان حمل و نقل ياد كرد تا در اين مجال بتواند در دل اين مديران بالا‌دستي هم جايي باز كند.

 آقاي مدير در نهايت هم با تأكيد بر اينكه پله برقي‌هاي متروي تهران مشكلي ندارند و همگي در سلامت كامل به سر مي‌برند، از آداب استفاده از پله برقي براي مردم سخن گفت و به كمك مجري برنامه از مردم خواست تا از دويدن بر پله‌هاي مترو خودداري كنند و هنگام سوار شدن قطار مراتب مراعات را به جا آورند! تبليغ اين مدير شركت مترو در حالي است كه قرارداد «مشاركت در 50 قسمت برنامه خندوانه در راستاي فرهنگ‌سازي در حوزه مترو و تيتراژ پاياني در چارچوب طرح كلي» به مدت شش ماه و از اسفند سال گذشته منعقد شده و در تمام اين مدت از سوي شركت بهره‌برداري متروي تهران، رسانه‌اي نشده است.

هزينه 5 ميليارد ريالي شركت بهره‌برداري مترو براي برنامه خندوانه در حالي است كه كاركنان يك شركت پيمانكار طرف قرارداد با مترو در اعتراض به عدم دريافت حقوق خود به مدت يك سال، در مقابل ساختمان اصلي مترو دست به اعتصاب زده‌اند. در اين ميان مشخص نيست چرا هزينه‌هاي ميلياردي براي يك برنامه تلويزيوني، از نظر برخي مديران مهم‌تر از پرداخت حقوق كارگران و كاركنانشان است.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    توی این مملکت هیچکی مفت آدمو نمیخندونه برنامه ی چندان خنده داری هم نیس با اون مجری که خنده هاش میزنه توی ذوق آدم
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    کلا باید به همه چیز گیر بدید نه؟
  • ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    سری اولش بهتر بود این سری خیلی مصنوعیه
  • جواد ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    تبلیغ برای خواهر زاده یم اقای معروف با بهره گیری از پول بیت المال!!
  • سپیده دانافر ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    به خدا قسم برنامه سخیف و مزخرف و بی مزه ای است مجریشم نوبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس