رئیس جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم آمادگی مقابله با 100 هزار موشک حزب‌الله را ندارد.

به گزارش مشرق، «ایهود باراک» می‌گوید تعداد موشک‌های حزب‌الله و دقت آنها تهدیدی بی‌سابقه است که اسرائیل آمادگی مقابله با آن را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، ایهود باراک که دوشنبه شب (روز گذشته) در دانشگاه تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اینکه حزب‌الله 100 هزار موشک در اختیار دارد، گفت: «تهدید اسرائیل از سوی حزب‌الله‌ را نباید دست کم گرفت. اسرائیل هرگز از پس 100 هزار موشک بر نمی‌آید. ما حتی برای مقابله با دقت آنها آمادگی نداریم».

وی افزود: «درباره حزب‌الله، رفتار ما به نحوه رفتار آن بستگی دارد و ما باید همه چیز را مد نظر داشته باشیم. هر تصمیمی می‌تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. دشمن ما جدی است. ما جایی برای آسودگی خاطر و رضایت از خود نداریم. برتر بودن نتیجه کار جدی است».

ایهود باراک درباره تهدید موشکی حزب‌الله برای اسرائیل گفت: «امکان ندارد که بتوان با اعزام نیرو به هر جایی که موشک از آن شلیک خواهد شد، با این چالش مقابله کرد. سامانه‌های موشکی «گنبد آهنین»، «فلاخن داود» و «پیکان» پروژه‌های بسیار پر هزینه‌ای هستند».

وی در ادامه تاکید کرد که اسرائیل باید اکنون علیه این تهدید موشکی اقدام کند و سپس افزود: «تنها نیروهای نظامی قدرتمند اسرائیل می‌توانند امنیت فیزیکی آن را تامین کنند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    ابله آن زمانی که با آمادگی در مفابل حزب الله تازه تجهیز وارد شدی چه غلطی کردی حالا که حزب الله بروز شده و تمام تجهیز و تویی کودکش نا آماده پس بمیر که دوران مرگت فرا رسیده.
  • پسر ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    من موندم پس چطور میخواد با ایران جنگ کنه ما منتظر حماقت اسرائیلیم تا از روی نقشه پاکش کنیم
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
    0 0
    روحانی مچکریم خوب این سگ ها رو منزوی کردی. یه زمانی روزی نبود که تحریم علیهمون تصویب نشه و منزوی تر نشیم ولی با سیاست های حکیمانه شما تمام دنیا در حال محکوم کردن اسراییل و منزوی کردنش هستند. به این میگن سیاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس