کد خبر 423778
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: با وجود اینکه ابتدای فصل پیش‌بینی نمی‌کردم قهرمان جام حذفی شویم اما با اراده آهنین توانستیم فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از قهرمانی ذوب‌آهن در فینال جام حذفی گفت: به عقیده من، هم نفت و هم ذوب‌آهن قهرمان هستند. امروز جوانان زیادی بازی کردند که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. با وجود اینکه ابتدای فصل برای ما سخت بود پیش‌بینی نمی‌کردم قهرمان جام حذفی شویم اما با اراده آهنین توانستیم فصل را به خوبی به اتمام رسانده و سهمیه آسیا را کسب کرده و جزو 4 تیم برتر لیگ برتر شویم.

وی با ابراز تشکر از بازیکنان و هواداران ذوب‌آهن تصریح کرد: از هواداران پرسپولیس که تعدادشان امروز کم نبود و حمایت‌مان کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه فینال جام حذفی بازی بدی نبود، خاطر نشان کرد: گرمای هوا کمی کیفیت بازی در نیمه نخست را پایین آورده بود اما نیمه دوم بازی خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: برای تیم‌های بزرگی چون سپاهان، تراکتورسازی و نفت تهران احترام قائل هستیم اما بهترین تیم ذوب‌‌آهن بود که هم قهرمان جام حذفی شد و هم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. واقعا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر که بازیکنان همت خوبی کردند و هیئت مدیره و سعید آذری نیز به حمایت از تیم پرداختند.

«از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که همیشه نگران من بوده و برای من دعا می‌کردند». گل‌محمدی با بیان این جمله تصریح کرد: این قهرمانی برای هوادارانی است که از اصفهان خودشان را ورزشگاه تختی رساندند. از این قهرمانی خیلی خوشحالم و امیدوارم روند خوب ما در سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌‌آهن در خصوص اینکه در این تیم می‌ماند یا نه، گفت: دوست ندارم مدام باشگاه عوض کنم. هیئت مدیره باشگاه می‌تواند شرایط خوبی را ایجاد کند و دوست دارم همین روندی که ذوب‌آهن دارد، در پیش بگیرد. ماندنم در تیم ذوب‌آهن صد در صد نیست اما هم من دوست دارم بمانم و هم ذوب‌آهن و فکر نمی‌‌کنم که مشکلی هم وجود داشته باشد.

گل‌محمدی بار دیگر با اشاره به قهرمانی ذوب‌آهن عنوان کرد: افتخار بزرگی نصیب ذوب‌آهن شد و کسی متوجه روزهای سخت ما نشد. یادمان باشد که روزهای سخت سکوی پرتاپی برای ذوب‌آهن بود و باید ایمان داشته باشیم که می‌توانیم روند روبه رشدی داشته باشیم. ذوب‌آهن 2 فصل سخت را پشت سر گذاشت اما به کار در این مجموعه ایمان داشتم و توانستیم با روند خوب، در لیگ برتر جزو 4 تیم برتر قرار بگیریم، در صورتی که کسی فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص اشتباهات داوری و اعتراض به داور گفت: در چند صحنه اشتباهاتی صورت گرفت که مجبور شدم اعتراض کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس