کد خبر 423846
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۰

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم در لیگ برتر چهارم شویم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور در برنامه 90 اظهار داشت: در ابتدا آرزوی سلامتی می‌کنم برای مایلی‌کهن و خدا را شکر که امروز ایشان سرحال بودند و حال‌شان رو به بهبود است.

وی درباره شرایط ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم گفت: ما فصل را بد شروع کردیم با وجود فوتبال خوبی که ارائه می‌کردیم در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و همین باعث شد نتایج خوبی در ابتدا کسب نکنیم با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم و ذوب‌آهن یکی از تیم‌های در حال سقوط از لیگ برتر بود. از هفته دهم که مقابل استقلال تهران به پیروزی رسیدیم اعتماد به نفس به تیم بازگشت بچه‌های تیم خودباوری پیدا کردند و هماهنگی بیشتری به دست آوردیم و باعث شد روند روبه‌رشد را تا آخر فصل طی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما در نیم‌فصل دوم تنها یک باخت مقابل تراکتور تجربه کردیم و موفق شدیم به 10 پیروزی برسیم. باید بگویم خدا به ما لطف کرد تا توانستیم فصل را به خوبی به پایان ببریم. اعتراف می‌کنم خودم هم فکر نمی‌کردم بتوانیم در لیگ برتر چهارم شویم. اراده قوی و آهنین در بچه‌های تیم باعث شد تا بازی به بازی بهتر شویم و این روند روبه رشد تا انتهای لیگ حفظ کنیم. در بازی امروز هم مقابل نفت بازی پایاپای داشتیم و موفق شدیم این تیم را شکست دهیم تا مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

گل‌محمدی درباره هزینه‌های تیمش هم گفت: ذوب‌آهن در این فصل در حدود 13 تا 14 میلیارد تومان هزینه کرده است و در حدود 70 درصد مبالغ به بازیکنان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: وقتی وارد باشگاه ذوب آهن شدم تازه فهمیدم که خیلی بهتر از آن چیزی است که شنیده‌ام. همه چیز سر جای خودش است و همه یک حرف می‌زنند و آن هم اعتلای نام ذوب آهن است.

سرمربی ذوب آهن درپایان صحبت‌های خود از کارگران ذوب آهن اصفهان هم تشکر ویژه‌ای کرد و گفت که دست تک تک آن‌ها را می‌بوسد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بابایی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    میگند یه تعدادی از تماشاگران به ظاهر نزدیک به نیمکت نفت منتقل کرده بودند که جام حذفی امسال به صورت رفت و بر گشتی خواهد بود و به هوای این شایعه نفت دست از حمله بر داشت. معلوم نیست این شایعه را چه کسی‌ به نیمکت نفت منتقل کرده بود...
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    قهرمانی جام حذفی را به تیم یک دست خوب ذوب آهن باید تبریک گفت که توانستند با تلاش خودشان جام پاکی را بدست آورند...
  • حسام پورمعافي ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    واقعا قهرماني حق ذوب آهن بوده و بس .هم بهترين تيم نيم فصل دوم بوده و هم راه خيلي سخت تري نسبت به نفت داشته تا فينال و هم با اقتدار بازي را برد.و حرفي براي گفتن نمي مونه .و اين حرفها هميشه پشت سر تيم هاي اصفهاني بوده كه بي اساسه.
  • reza ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ...... خیلی باحال بود..
  • علیرضا ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    مشرق جون؟! باز ازین تیترا زدی؟؟؟
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    آره خوب شما که بالا رفتن از گروهتون توی آسیا براتون یه افتخاره باید هم به جام های سپاهان همیشه قهرمان و بزایش توی فینال آسیا و جام باشگاه های جهان طعنه بزنید.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    به منصوریان تبریک میگم واقعا یه تیم جوان و بی تجربه انقدر خوب بازی میکنن بدون هیچ بازیکن اسمی
  • تراکتوری... ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    قهرمانی ذوب اهن را صمیمانه تبریگ میگویم چون پاکه پاک بود..اگر یحیی سرمربی تراکتور بشه حداقل با5امتیاز اختلاف میتونه قهرمانی لیگ رو هم بدست اورد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس