کد خبر 423767
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

تعدادی از اهالی روستایی از توابع شهر ماهی‌دشت طی تماس با اداره محیط زیست کرمانشاه اعلام کردند یک خرس زخمی به اطراف روستا نزدیک شده است.

به گزارش مشرق، پس از این تماس، اکیپی از نیروهای یگان و کارشناسان محیط زیست کرمانشاه به همراه تجهیزات و اسلحه بیهوشی راهی روستای مذکور شدند.

مأموران پس از رسیدن به روستا مشاهده کردند که یک خرس نر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
بررسی‌های اولیه نشان داد بر اثر شلیک با اسلحه گلوله زنی از پشت، استخوان پای خرس دچار شکستگی و حیوان از ناحیه ران پا دچار خونریزی شده است.

قتل بیرحمانه یک خرس در کرمانشاه + تصاویر

البته شلیک به این خرس ظاهراً چند روز قبل در ارتفاعات منطقه صورت گرفته و خرس مجروح پس از چند روز از روی ناچاری به حاشیه روستا پناه آورده است.

قتل بیرحمانه یک خرس در کرمانشاه + تصاویر

بر اساس شواهد موجود و اظهارات شاهدان، خرس مجروح پس از نزدیک شدن به حاشیه روستا مورد هجوم تعدادی از افراد محلی قرار گرفته و بر اثر ضربات اجسام سخت و بخصوص برخورد اصابت تعداد زیادی سنگ با ناحیه سر تلف شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران، وجود تعدادی زیادی قطعه سنگ نسبتاً بزرگ در کنار و بر روی لاشه و همچنین شکستگی دندان‌های خرس نیز همین موضوع را نشان می‌دهد.

قتل بیرحمانه یک خرس در کرمانشاه + تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    شما اوراق تقاضای پناهندگی خرس رو دیدید که نوشتید به ناچار به فلان جا پناه آورده بود؟؟؟ خرس زخمی به انسان پناه نمیاره بلکه زمانیکه نمیتونه بطور معمولی شکار کنه به ناچار به جاهایی که بتونه غذای آسانتری بدست بیاره میاره و به موجوداتی که راحتتر میتونن شکارش بشن حمله میکنه که در اینصورت حمله به مناطق مسکونی پر از کودک و دام در محیط باز در روستاها بهترین جولانگاه یک خرس زخمی گرسنه است. البته باید ببخشید که مردم بیچاره روستا همگی دکترای حمایت از حقوق خرسی (نسحه جدید از حقوق بشر و حقوق پلنگ و حقوق سگ و...) ندارن تا بجای نگرانی برای جان کودکان و دامهای خود به مداوای خرس زخمی گرسنه ای که برای خوردن هر غذایی شمامل بچه یا دام (چون خرسها مجودات حقوقدانین و در خوردن شکار تبعیض نژادی قائل نمیشن و هر چی گیرشون بیاد رو میخورن) به اونا حمله کردن رو بشینن (با دکترای دامپزشکی افتخاری از طرف دوستداران محیط زیست) مداوا کنن!!!! یه عده مردم بدبخت یه خرس زخمی عصبانی گرسنه رو دیدن و از ترس جونشون کشتنش. و مطمئن باشید اگه اونا این کار نمیکردن خرسه این کار رو میکرد و یه آدم یا یا دام بی گناه رو میخورد. و البته خرسه صبر نداشت وایسه تا مردم برن براش قورمه سبزی درست کنن و با مهمان نوازی خودشون از خرسه پذیرایی کنن. پس خواهشا از این تیترهای تخیلی و آبکی و توهین امیز برای دفاع از حیات وحش گرفتن قیافه باکلاسی خودداری کنید.
  • محمد ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    واقعا مایه تاسفه ....تاسف چی بگم
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    بی رحما
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    وحوش
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    اخه نازی اگر حمله میکرد خود روستایی و زن بچه اموالشون رو نابود میکرد میشد حیاط وحش سالم اصلا باید جایی که خرس هست مردم خبر تیر اندازی چند روز قبل رو بدن مگه محیط بان نداره پاسخ: شاید منم محیط بان بودم مصونیت نداشتم در برابر شکارچش غیر مجاز منم خبر نمیدادم!
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    کسی که میتونه یه حیوون رو بکشه . میتونه آدم هم بکشه . همه دنیا اینو فهمیدن و واسه همین دارن حیوان دوستی رو به مردمشون آموزش میدن . اونوقت ما همیشه میگیم : حالا این همه آدم داره میمیره شما گیر دادین به کشتن یه حیوون ؟
  • ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    جان انسان از حیوان مهم تره. درکش خیلی سخته؟
  • بهمن ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    هرجا جانوری همچون خرس و امثالم دیدید سغی کنید خودتان از گزندش در امان نگهدارید و الا ......................................
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    با این جریمه ها و جرائمی که برای کشتن خرس و پلنگ در نظر گرفتند (مثل همیشه روشنفکربازی درمیاریم)بخدا اگه یه جایی خرس و پلنگ منو بخواد بخوره هم جرات نمیکنم از خودم دفاع بکنم یا زبونم لال بکشمش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس