کد خبر 423689
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

لبیک یا حسین(ع) شور و اشتیاق نیروهای داوطلب مردمی را برای سرکوب تروریست های تکفیری و آزادسازی سرزمین‌شان از اشغال آنها دوچندان می کند، هر چند این شعار مقدس، خشم و کینه کسانی را که تمایل دارند داعش در عراق باقی بماند،به دنبال داشته است.

چه کسانی از
به گزارش مشرق، دولت آمریکا در تلاش برای پررنگ کردن اختلافات میان شیعیان و اهل سنت و مانع  تراشی در برابر نبرد تمام عیار ملت عراق با تروریست های تکفیری داعش ادعا کرده بود که انتخاب رمز لبیک یا حسین(ع) در عملیات آزادسازی الانبار به اختلافات مذهبی در عراق دامن می زند.
آمریکا و رسانه های پرتعدادشان در کنار رسانه های وابسته عرب آنها در منطقه، در تلاش برای مخدوش کردن وجهه نیروهای داوطلب مردمی و با هدف شعله ور کردن آتش اختلافات مذهبی، این نیروهای بی ادعا و مخلص را شبه نظامیان شیعه می خوانند این در حالی است که در نیروهای مردمی، شهروندان اهل سنت و حتی مسیحی عراقی هم حضور دارند. به طوری که استیووارن سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با انتقاد از انتخاب رمز لبیک یا حسین(ع) برای عملیات بازپس گیری الانبار از تکفیری های وهابی مدعی شده بود از نظر واشنگتن انتخاب این نام، هیچ کمکی نمی کند و می تواند سبب تشدید اختلافات میان شیعیان و اهل سنت شود.

این اظهارات تفرقه افکنانه در حالی بیان شده است که اخیرا نیز اشتون کارتر وزیر  دفاع آمریکا در تلاش برای تخریب روحیه نیروهای ارتش عراق مدعی شده بود که ارتش عراق انگیزه و اراده جدی برای مبارزه علیه داعش را ندارد، البته حیدرالعبادی نخست وزیر عراق بلافاصله به این ادعا واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

بر خلاف این ادعای وزیر دفاع آمریکا، این آمریکایی ها هستند که در عمل به داعش خدمت می کنند و حتی ائتلاف ادعایی آنها از زمانی که تشکیل شده است و چند کشور عربی از جمله عربستان از حامیان اصلی تکفیری ها هم در آن حضور دارند، به جای مهار گسترش داعش سبب افزایش تحرکات این گروهک تکفیری شده است تا نشان دهد آمریکایی ها واقعا انگیزه و اراده ای برای مقابله با داعش ندارند و ادعاهای آنها مبنی بر مبارزه با تروریسم بی پایه و اساس است.

دخالت آشکار آمریکایی ها در امور داخلی عراق و اعتراض آنها به انتخاب نام مبارک لبیک یا حسین(ع) نشان می دهد که از نظر کاخ سفید، گروه های تکفیری از جمله داعش و النصره و القاعده می توانند به شکاف و دودستگی میان مسلمانان اعم از شیعه و سنی در جهان اسلام منجر شوند.

دولت آمریکا به صورت پنهانی و از طریق دولت های مزدور خود در منطقه یعنی عربستان و قطر و ترکیه، همچنان به حمایت های مالی و تسلیحاتی از گروه تکفیری داعش و جبهه النصره در عراق و سوریه ادامه می دهند، برخی منابع عراقی بارها از اقدام آشکار جنگنده ها و بالگردهای آمریکایی از پرتاب محموله های تسلیحاتی و تجهیزات پیشرفته برای تروریست های داعشی در مناطق تحت اشغال آنها در عراق خبر داده بودند.

یکی از مهمترین دلایل کارشکنی آمریکایی ها در برابر مشارکت نیروهای داوطلب مردمی عراق در نبرد آزادسازی الانبار به گفته کارشناسان و تحلیلگران این است که آمریکایی ها هرگز تمایل ندارند افتخار آزادسازی این استان همچون دیگر مناطق مهم  دیگر مانند تکریت در کارنامه نیروهای داوطلب مردمی عراق ثبت شود.

عبدالعباس العامری از شیوخ عشایر عراق به تسنیم گفته است داعش ابزار آمریکایی صهیونیستی برای تجزیه عراق است. وی به طرح اخیر کنگره آمریکا برای تعامل مستقل با کردها و اهل سنت در عراق و تسلیح آنها بدون اجازه و موافقت دولت مرکزی اشاره کرد و گفت باندهای داعش، ابزار اجرای طرح آمریکایی صهیونیستی برای تجزیه عراق هستند و منابع مالی این طرح را هم رژیم های مرتجع عرب به ویژه عربستان، قطر و امارات تامین می کنند.

دلیل جنگ روانی و تبلیغاتی علیه نیروهای داوطلب مردمی

عبدالعباس العامری درباره اتهام زنی به نیروهای مردمی می گوید پیروزی‌ها و حماسه آفرینی‌های نیروهای مقاومت مردمی در صلاح الدین، پاکی و سلامت آنها و حفظ اموال و نوامیس مردم، سیلی محکمی به صورت منادیان طایفه‌ای در اقلیت بود و نیروهای مردمی، جهانیان و کشورهای عربی خلیج فارس به‌ویژه سعودی را غافلگیر کردند.

به گفته وی، مردم عراق از طریق همبستگی شیعه و سنی، جهان را غافلگیر کردند و نیروهای مردمی با جان و خون خود از مردم صلاح الدین دفاع و صلاح الدین را آزاد کرده زنان و کودکان صلاح الدین را از شر داعشی صهیونیستی جنایتکار نجات دادند.

هدف از این اتهام‌زنی، مخدوش کردن وجهه مقاومت اسلامی مردمی و تخریب وجهه آنهاست، این در حالی است که نیروهای مقاومت مردمی، جان خود را به‌خاطر مردم صلاح الدین و مناطق دیگر به خطر انداختند.

کسانی که از روی عمد یا غیر عمد برای محروم کردن رزمندگان مبارز حتی از حق نام گذاشتن بر روی نبردی که با قدرت ایمان به دین و وطنشان وارد شده اند، تلاش می کنند، رزمندگانی که نمی توانند آیا از این نبرد سالم برمی گردند یا به شهادت می رسند.

شورای نیروهای داوطلب مردمی عراق روز سه شنبه پنجم خرداد برابر با بیست و ششم می آغاز عملیات "لبیک یا حسین" برای تکمیل آزادی تمام مناطق از اشغال تروریست های تکفیری بعثی داعش را اعلام کرده بود.

یک رسانه عراقی نوشته بود شکی نیست که در استفاده از این عنوان مبارک، صرفا انگیزه های ملی وجود داشته و یک گام مثبت برای تقویت روحیه معنوی رزمندگان به شمار می رود، زیرا این شعار و رمز نشان دهنده اشتیاق به فداکاری به شیوه امام حسین(ع) است.

اما نشانه های خشم و کینه از این شعار و رمز در سطح داخلی و منطقه ای نمایان شد که برخی آن را طایفه ای توصیف کردند و برخی خشم و غضب خود از این نام را این گونه توجیه کردند که به زعم آن، از این عنوان(لبیک یا حسین علیه السلام) سوء برداشت خواهد شد.

 اهانت به حدی رسید که این افراد مردد و کسانی که به تردیدافکنی دست زدند، چه از روی عمد یا غیر عمد برای محروم کردن رزمندگان از "حق" حتی نام گذاشتن بر روی نبردی محروم می کنند که با تکیه بر ایمان به دین و میهن وارد آن شده اند، نبردی که نمی دانند آیا سالم برمی گردند یا شهید.

این افراد از احساسات پاک رزمندگان فداکاری که جان خود را به خاطر دفاع از کشور و اعتقاداتشان در طبق اخلاص قرار داده اند، وحشت دارند، در حالی که احساسات این رزمندگان و گزینه هایشان ربطی به این افراد تردیدافکن ندارد.

المسله خطاب به کسانی که علیه نیروهای داوطلب مردمی و انتخاب رمز لبیک یا حسین(ع) از سوی آنها برای نبرد با تکفیری های وهابی بعثی به خشم آمده اند، می نویسد : شما  از این رزمندگان برای آزادسازی سرزمینی دعوت کردند که حتی اهالی آن از دفاع کردن از سرزمینشان عاجز نشان دادند، اما شما شروط خود را بر رزمندگان حتی در انتخاب نامی که پیروزی ها و فداکاری هایشان را جاودانه می کند، تحمیل می کنید.

سئوالی که مطرح می شود، این است که "شعار لبیک یا حسین(ع) کی طایفه ای بوده است که اکنون باشد"

چگونه چنین رزمنده ای که پرچم سیدالشهداء(ع) را بر دوش می گیرد و از خطوط طایفه ای شما عبور می کند، طایفه ای است؟ نیروهای داوطلب مردمی که اکثریت آن شیعه هستند، اکنون از سرزمینی دفاع می کنند که بیشتر ساکنانش را اهل سنت تشکیل می دهد که گرفتار داعش و داعشی های سیاسی شده اند که همچنان پیام هایی را به خارج به ویژه برای آمریکایی ها ارسال می کنند که به ادعای آنها این شعار و رمز به آزادسازی الانبار کمک نمی کند.

این رسانه می نویسد شکی نیست که ادعای مقامات وزارت دفاع آمریکا مبنی بر این که "انتخاب یک نماد و شعار طایفه ای از سوی یک گروه مسلح شیعی برای عملیاتی که هدف از آن آزادسازی شهر سنی الرمادی است، سبب فتنه طایفه ای می شود" مبتنی بر دیدگاه های سیاستمدارانی در داخل عراق است که ورود نیروهای داوطلب مردمی به استان الانبار را خودکشی سیاسی برای خود می دانند، زیرا این سیاستمداران حتی یک گام برای نجات مردم خود از چنگال تروریسم برنداشتند، دروغ گویی آنها به وضوح آشکار شد، به محض شروع عملیات الانبار، سم پاشی و جوسازی شروع شد و آنها برای دادن ماهیت طایفه ای به آن تلاش کردند، اما این تلاش هایشان ثمری نداشت، به ویژه این که، نیروهای داوطلب مردمیی همچنان به استراتژی خود برای عبور از خطوط طایفه ای این افراد پایبند هستند و بر این باورند که آزادسازی تمام خاک عراق وظیفه ای بر دوش آنهاست و هیچ فرقی از نظر آنها میان تروریسم در بصره شیعه یا الرمادی یا صلاح الدین و موصل سنی وجود ندارد.

دولت آمریکا و دیگر طرف هایی که از انتخاب رمز لبیک یا حسین(ع) برای عملیات آزادسازی الانبار عصبانی هستند، به جای این تردیدافکنی و جوسازی و گرفتن اطلاعات غلط از کسانی که فهم درستی از این شعار نداشته یا جهل دارند یا عمدا به  تردیدافکنی دست می زنند، بهتر بود این سئوال را از نیروهای داوطلب مردمی بپرسند که دلیل انتخاب این رمز و شعار چیست؟

دلیل انتخاب لبیک یا حسین(ع)

عباس البیاتی نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف دولت قانون دلیل انتخاب لبیک یا حسین(ع) به‌عنوان رمز عملیات آزادسازی الانبار را در واکنش به هجمه حامیان تروریست های تکفیری این چنین تشریح می کند "انتخاب این عنوان، طایفه‌ای نیست و هیچ هدف مذهبی یا نژادی ندارد، بلکه هدف از آن افزایش روحیه مبارزان و تقویت اراده آنهاست، زیرا گروه‌های تروریستی از جمله داعش، منطق عقیدتی رزمندگان را نمی‌فهمند."

البیاتی می گوید:" ما از برخی صداها که از نامیده شدن عملیات آزادسازی شمال صلاح الدین به‌عنوان لبیک یا حسین(ع) انتقاد می کنند، شگفت‌زده شدیم، امام حسین(ع) متعلق به اهل سنت و شیعیان و اعراب، کردها، ترکمان‌ها بوده و حتی مسیحیان هم به سیره و شیوه و راه امام افتخار می‌کنند."

این نامگذاری، عملیات لبیک یا حسین(ع) برای کمک به مظلومان است و هرگز طایفه‌ای نیست و اهداف مذهبی یا نژادی را دنبال نمی‌کند، بلکه هدف اصلی از انتخاب این عنوان، افزایش عزم و اراده و روحیه مجاهدان است، زیرا گروه‌های تروریستی داعش، درکی از منطق عقیدتی مجاهدان ندارند.

علت تردیدافکنی در نام این عملیات و تکیه بر شعار عملیات با هدف منحرف کردن نگاه‌ها از موفقیت‌ها و پیروزی‌های نیروها، ارتش و نیروهای داوطلب مردمی و فداکاری‌های آنها صورت می‌گیرد.

این شعار هیچ حساسیتی ندارد، این رمز موقت برای نبرد محدود و هدف محدود است، این نامگذاری مبارکی است و هدف آن رساندن این پیام است که نیروهای داوطلب مردمی و نیروهای امنیتی برای کمک به رفع ظلم از شهروندان آمده‌اند نه آزار رساندن به آنها.

شکی نیست که این طرف ها و افرادی که ترس و وحشت خود را از نام لبیک یا حسین(ع) آشکار کرده اند به خوبی این حقیقت را درک می کنند، که تاثیر لبیک یا حسین(ع) بسیار قوی تر و بیشتر از تمام بمب هایی است که آمریکا در موصل، صلاح الدین و الانبار پرتاب کرد، اما این بمب ها حتی یک وجب از خاک اشغال شده توسط داعش را آزاد نکرد، خشم سیاستمداران داعشی و افراد دارای گرایش طایفه ای از انتخاب لبیک یا حسین(ع) را می توان با تفسیرات و برداشت های اشتباه و مخدوش این افراد از این رمز تحلیل کرد تا شاید بتوانند با این هجمه از سقوط در پرتگاه نجات یابند.

اثبات دروغ بودن ادعای دولت آمریکا درباره ملت عراق

آن چه در هجمه علیه نام لبیک یا حسین(ع) برای عملیات آزادسازی الانبار دیدیم، انباشته ای از حقد و کینه و تکفیر است که این حقیقت روشن شد که فقط یک نام می تواند آرامش جبهه تکفیری وهابی صهیونیستی را برهم بزند و روند فروریختن پایه های کاخ زر و زور و تزویرشان را تسریع بخشد.

آیت الله یعقوبی از علمای نجف اشرف با تاکید بر دروغ بودن ادعای آمریکایی ها درباره حمایت از ملت عراق تصریح کرده است  در پایگاه عین الاسد 1000 مشاور نظامی آمریکایی و جنگنده‌های متعدد آمریکا مستقر بودند و این پایگاه نزدیک رمادی است، اما هیچ تلاشی برای مقابله با پیشروی داعش انجام ندادند و این مسئله نشان می ‌دهد آمریکا و کشورهای مدعی دفاع از ملت عراق در گفتارشان صداقت ندارند.

لبیک یا حسین(ع) رمز وحدت ملت عراق

سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرده است نیروهای داوطلب مردمی به همراه ارتش، پلیس و عشایر غیور یک مجموعه متحد و به هم پیوسته عراقی هستند و به زودی پیروزی را بر وحشیانه ترین و خطرناک ترین هجمه تروریستی تکفیری بربری تاریخ معاصر محقق خواهند کرد.

حکیم درباره کسانی که از نامیده شدن عملیات بزرگ آزادسازی الانبار به نام لبیک یا حسین(ع) گفته است برخی گفته اند چرا لبیک یا حسین(ع)، اجازه دهید به نیابت از همه عراقی ها توضیح دهم که حسین(ع) چه معنایی برای عراق دارد، برخی هنوز نسبت به تاریخ و تمدن ما  جهل دارند و از راز قدرت و اقتدار ما غافل هستند.

حسین(ع)، برادران و فرزندانش را در راه آن چه به آن ایمان داشت، فدا کرد و ما امروز برادران و فرزندانمان را در راه ایمان به عقیده و آزادی و کرامت خود تقدیم می کنیم، حسین(ع) در راه خدا به شهادت رسید و بر دشمنان ظالمان قاتل با فدا کردن جانش به پیروزی رسید، ما هم امروز جان خود را به خاطر پیروزی عراق و اسلام ناب محمدی نه اسلامی که تروریست های قاتل منادی آن هستند، فدا می کنیم

به خاطر این که حسین(ع) هیات منا الذله گفت، نه تنها کربلا، بلکه تمام عراق هم امروز هیهات مناالذله می گوید، موصل و رمادی و صلاح الدین، دیالی، اربیل، سلیمانیه، کرکوک، نجف، بابل و تمام عراق هیهات منا الذله می گویند، تمام عراق این ندا را با ایستادگی و ثبات و مقاومت قهرمانانه بر ضد تروریسم فریاد می زنند.

حکیم می گوید کوه ها و هورها و بیابان ها فریاد هیهات مناالذله سر می دهند به همین سبب مادمی که حسین(ع) رهبر و مقتدا و شهید در میان ما است، عراق هرگز شکست نخواهد خورد، زنان هرگز به کنیزی نخواهند رفت و کودکان کشته نخواهند شد و تروریسم و تکفیر هرگز جایی در سرزمین الرافدین نخواهند داشت.

جهان باید خوب بداند که معنای حسین(ع) برای ملت عراق و این سرزمین چیست، خون این ملت با خون حسین(ع) درهم آمیخته شده است، چه کردی باشد یا عرب یا ترکمانی یا سنی یا شیعی، مسیحی یا صابئی، عراق، ملت حسین(ع) است.

متاسفانه همه اعراب یا جهان غرب سر و راز رابطه ملت عراق با حسین(ع) و راز کلمه حسین(ع) در وجدان عراقی ها را درک نمی کنند، لبیک یا حسین(ع) یک ندا و فریاد طایفه ای نیست، یک ندای شیعی هم نیست، ما به این خاطر لبیک یا حسین(ع) می گوییم ، چون که، حسین(ع) شعار و نماد کرامت و آزادی است.

هجمه رسانه ای سعودی علیه نیروهای داوطلب مردمی؛سعودی ها چرا نگرانند؟

از سوی دیگر نگاهی به مطالب رسانه های سعودی و برخی رژیم های عربی دیگر نشان می دهد که آنها همچنان خط تخریب وجهه نیروهای داوطلب مردمی و ایجاد موج رعب و وحشت از این نیروهای فداکار را در میان اهل سنت در پیش گرفته اند و این گونه القا می کنند که نیروهای مردمی، طایفه ای هستند.

به عنوان مثال، روزنامه عکاظ در گفت و گویی با فردی به نام صباح کرحوت رئیس شورای استان الانبار در تلاش برای مخدوش کردن وجهه نیروهای داوطلب مردمی و سیاسی توصیف کردن آنها از قول وی ادعا می کند که ما خواهان حمایت ارتش هستیم نه نیروهایی که سیاسی کاری می کنند.

البته ادعای عکاظ مبنی بر گفت و گو با چنین فردی به عنوان رئیس شورای استان الانبار در حالی است که نیروهای داوطلب مردمی در پی درخواست صریح مسئولان محلی استان الانبار از جمله شورای استان و عشایر برای کمک به آنها در بیرون راندن تروریست های تکفیری داعش، عملیات بزرگ آزادسازی این استان را آغاز کرده اند.

عکاظ مدعی شده است رئیس شورای استان الانبار از دولت مرکزی به سبب تکیه کردن بر نیروهای داوطلب مردمی در نبرد به جای اعزام نیروهای ملی انتقاد کرده است.

این نحوه خبرسازی درباره عراق از سوی رسانه های سعودی و تلاش برای القای مردمی نبودن نیروهای داوطلب مردمی و حتی ادعای این که این نیروها هیچ تعصب و دلبستگی به میهن‌شان ندارند، بیش از همه وحشت سعودی‌ها را از تاثیرگذار بودن نیروهای داوطلب مردمی و قریب الوقوع بودن پیروزی بر تروریست های تکفیری مورد حمایت آنها نشان می دهد.

عکاظ ادعا می کند که رئیس شورای استان الانبار در گفت و گو با این رسانه می گوید دولت با اعزام نیروهای داوطلب مردمی برای نبرد، ضربه محکمی به استان الانبار وارد کرد، در حالی که الانبار به جنگجویان ملی برای نبرد با داعش نیازمند است.

این خط خبری رسانه های سعودی نشان دهنده عزم حامیان اصلی تروریست های تکفیری در عراق برای شعله ور کردن آتش فتنه مذهبی میان ملت عراق و بدبین کردن اهل سنت به نیروهای جان برکف مردمی است که هر چند بیشتر آنها را شیعیان تشکیل می دهند، اما در این نیروها، حتی از مردم اهل سنت و مسیحی هم حضور دارند .

جوسازی و دروغ پراکنی رسانه های حامی تکفیری ها در حالی است که نیروهای داوطلب مردمی در نبردهای گذشته به ویژه در تکریت نشان دادند که هرگز طایفه ای نیستند و حامی اصلی اهل سنت هستند، نیروهایی که با عبور از مرزهای طایفه گری، به ندا و فریاد کمک خواهی اهل سنت در صلاح الدین و رمادی پاسخ مثبت داده و جان خود را برای نجات آنها از شر تروریست های تکفیری بعثی وهابی به خطر انداخته اند.

لبیک یا حسین(ع) شور و اشتیاق نیروهای داوطلب مردمی را برای سرکوب تروریست های تکفیری و آزادسازی سرزمینشان از اشغال آنها دوچندان می کند، هر چند این شعار مقدس، خشم و کینه کسانی را که تمایل دارند داعش در عراق باقی بماند تا به اهدافشان برسند، به دنبال داشته و این افراد در برابر هر نبرد و عملیاتی که به نابودی تروریست های تکفیری منجر شود، مانع تراشی می کنند و در این راه از حمایت های رسانه ای بی سابقه سعودی ها و دیگر رژیم های مرتجع برخوردار هستند.

تردیدافکنی برخی طرف ها در داخل و خارج عراق در شعار لبیک یا حسین(ع)، در حالی است که مردم الانبار به صراحت از نیروهای داوطلب مردمی برای نجاتشان از شر داعش وهابی درخواست کمک کرده‌اند.

خشم و نارضایتی آمریکا و مزدوران منطقه ای به ویژه آل سعود و برخی سیاستمداران داعشی همسو با آن در داخل عراق از انتخاب رمز لبیک یا حسین(ع) برای عملیات آزادسازی الانبار در حالی است که نیروهای داوطلب مردمی که هر چند بیشتر آنها شیعه هستند، اما اهل سنت و مسیحی و دیگر طیف ها هم در این نیروها حضور دارند، مشارکت این نیروها در نبردها نشان داده است که این نیروها، تنها نیروهایی هستند که از اهل سنت در برابر داعش تکفیری وهابی بعثی حمایت می کنند.

ماربین آلمانی (خاورشناس) چه زیبا درباره سیدالشهداء حضرت امام حسین(ع) که این روزها جبهه کفر و نفاق و تزویر از نامش برآشفته و  متزلزل شده اند، گفته است : " حسین با قربانی کردن عزیزترین افراد خود و با اثبات مظلومیت و حقانیت خود، به دنیا درس فداکاری و جانبازی آموخت و نام اسلام و اسلامیان را در تاریخ ثبت و در عالَم بلند آوازه کرد. این سرباز رشید عالَم اسلام، به مردم دنیا نشان داد که ظلم و بیداد و ستمگری پایدار نیست و بنای ستم هر چند ظاهرا عظیم و استوار باشد، در برابر حق و حقیقت چون پر کاهی بر باد خواهد رفت. "

و شاید بهترین توصیف از حسین(ع) و الگو بودن راه سالار شهیدان از زبان مهاتما گاندی رهبر استقلال هند است که گفته است "من زندگی حسین آن شهید بزرگ اسلام را به دقت خوانده ام و توجه کافی به صفحات کربلا نموده ام. بر من روشن شده است که اگر هندوستان بخواهد یک کشور پیروز گردد، بایستی از سرمشق حسین پیروی کند." گاندی نه یک مسلمان بود نه مسیحی نه یهودی، نه شیعه بود نه سنی، بیان چنین سخنانی از زبان این فرد هندو بهترین پاسخ است به تردیدافکنی و جوسازی سیاستمداران داعشی و اربابان آمریکایی و سعودی آنها که از روی عمد و غرض و به خاطر رسیدن به اهداف پلیدشان، فداکاری و ایثار نیروهای داوطلب مردمی را با هجمه گستاخانه به نام مبارک لبیک یا حسین(ع) زیرا سئوال می برند تا به خیال واهی شان، مانع ادامه نبرد مقدس با تکفیری های وهابی بعثی و پاکسازی کامل سرزمین عراق از لوث آنها شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    " السلام علیک یا اباعبدلله " حسین جان فدای نام زیبایت که مایه عزت و قدرت برای دوستدارانت و مایه ترس و وحشت برای دشمنانت است.
  • فیروز آسیاب ساز ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    این وسط من موندم که جناب صدر و جناب حیدرالعبادی چرا با آمریکا و عربستان هم صدا شدن؟ وقتی مخالفت صدر رو با این پیام شنیدم نتونستم باور کنم. دشمن داعشی در دشمنی خودش راسخه و در راه هدف باطلش و به عشق رسیدن به حوری های بهشتی در گذشتن از جون خودش ابا نداره اونوقت رزمندگان جان بر کف شیعه ای که با شجاعتی بی مثال و با اقتدا به سرورش امام حسین (ع)، جان خودش رو در طبق اخلاص گذاشته حتی نمیتونه در این مسیر از اسمی که با اون روحیه میگیره استفاده کنه. عبادی اگه بیشتر از این به یه عده جیره خور یزیدی عربستان (که یکیش طارق هاشمی بود) که از بلند کردن صدای مخالفتشون ابایی ندارن بها بده بدونه که بزودی به دست همونها نابود میشه
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین(ع)
  • محمد ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    لبیک یا حسین (ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس