کد خبر 423518
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: با حضور در تمرینات تیم ملی و یادداشت برداری از برنامه‌های کی‌روش، دیگر نیازی نیست هزینه کنیم و به اروپا برویم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار درباره حضورش در تمرینات تیم ملی فوتبال، گفت: خیلی مواقع از کادرفنی تیم ملی انتقاد کردم و چیزی که نیاز باشد ما می‌گوییم. در حال حاضر کی‌روش سرمربی تیم ملی کشور ما هستند و باید به وی احترام گذاشت.

البته احترام باید متقابل باشد و به مربیان لیگ برتر هم از سوی ایشان احترام گذاشته شود. اگر من در تمرینات تیم ملی حضور داشتم به فکر آینده کاری خودم بودم چون نیازی نیست هزینه کنیم، به کشورهای اروپایی برویم تا تمرین مربیان مطرح دنیا را یادداشت کنیم. اکنون شرایط مهیاست تا بدون هزینه‌ای بیاییم و تمرینات روز دنیا را یادداشت کنیم.

تارتار درباره دوران حضورش در داماش گیلان گفت: حضورم در داماش با خاطره خوبی به پایان رسید. وقتی نام داماش را می‌شنوم خوشحال می‌شوم ولی حیف است که الان در لیگ برتر نیست. ما روزهای خیلی خوب و البته سختی را در داماش داشتیم. در ابتدا خیلی سخت گذشت تا اینکه با شرایط آشنا شدم و توانستم دل هواداران را به دست بیاورم. خدا را شکر خیلی خوب تمام شد تا همیشه خاطره خوشی از شهر رشت و تیم داماش در ذهنم ماندگار شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس