کد خبر 423490
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

NewEgg یک وب‌سایت آمریکایی خرده‌فروشی ابزار و برنامه‌های کامپیوتری است. این سایت به تازگی قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌ی OEM ویندوز 10 مایکروسافت را در یکی از آگهی‌های پیش فروش خود مشخص کرده است.

قیمت و زمان عرضه‌ ویندوز 10 اعلام شد به گزارش مشرق، همانطور که می‌دانید مایکروسافت پیش از این اعلام کرد که به روز رسانی سیستم عامل ویندوز 10 برای کاربران رسمی ویندوز 8 و 7 رایگان خواهد بود. منظور از کاربران رسمی در واقع آن دسته از افرادی است که نسخه‌های غیرکرکی و اصلی این سیستم عامل را خریداری و روی سیستم خود نصب کرده‌اند. بنابراین در این میان بسیاری از کاربران مجبور به صرف هزینه و خرید سیستم عامل ویندوز 10 خواهند بود.

بر این اساس سایت NewEgg بر اساس یک آگهی، پیش فروش نسخه‌ی OEM ویندوز 10 مایکروسافت را آغاز کرده است. پیش فروش ویندوز 10 در سایت NewEgg شامل دو نسخه‌ی Windows 10 Professional و Window 10 Home است که برای هر یک از این دو نسخه به ترتیب قیمتی معادل 149.99 دلار و 109.99 دلار در نظر گرفته شده است. بنابراین قیمت در نظر گرفته شده برای ویندوز 10 بسیار شبیه به قیمت ویندوز 8.1 خواهد بود. سایت NewEgg همچنین تاریخ 31 ماه اوت را به عنوان شروع عرضه‌ی این محصولات تعیین کرده است.

فرآیند پیش خرید هر دو نسخه از سیستم عامل ویندوز ارائه شده توسط سایت NewEgg بدون بروز هیچ نوع مشکلی انجام می‌شود، با این وجود این امکان وجود دارد که قیمت و تاریخ عرضه‌ی تعیین شده برای ویندوز 10 در سایت NewEgg چندان دقیق نباشد و در آینده شاهد تغییر این تاریخ و هزینه‌ی در نظر گرفته شده باشیم.

ویندوز 10 نسبت به ویندوز 8 تغییرات گسترده‌ای را شامل می‌شود. رابط کاربری یکپارچه و ظرفیت سوئیچینگ این سیستم عامل در تبلت‌ها و کامپیوترها از عواملی‌ است که کاربران برای عرضه‌ی این سیستم عامل بسیار مشتاق هستند. هم اکنون بسیاری از تبلت‌های ویندوزی از حافظه‌ی داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت بهره‌مند هستند و بهبودها و بهینه‌سازی‌های اعمال شده در ویندوز 10 برای این محصولات و کاربران با تعصب آن‌ها دلپذیر خواهد بود، چرا که ویندوز 10 به منظور نصب و راه‌اندازی در تبلت‌های ویندوزی فضای ذخیره‌سازی در حدود 6.6 گیگابایت را اشغال خواهد کرد. این میزان فضای ذخیره‌سازی نسبت به نسخه‌های پیشین سیستم عامل ویندوز بسیار کمتر است.

قیمت و زمان عرضه‌ ویندوز 10  اعلام شد

مطمئنا در آینده اخبار رسمی‌تر و بیشتری در رابطه با ویندوز 10 مایکروسافت خواهیم شنید. به نظر شما نسخه‌ی OEM ویندوز 10 مایکروسافت از روز 31 ماه اوت توسط سایت NewEgg عرضه خواهد شد یا این زمان دستخوش تغییرات می‌شود؟

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس