کد خبر 414500
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲

جری نیکسون یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت در سخنرانی خود در کنفرانسی اعلام کرد ویندوز ۱۰ آخرین نسخه از این نرم‌افزار پرطرفدار در جهان خواهد‌ بود.

به گزارش مشرق، بی بی سی نوشت: مایکروسافت سخنان نیکسون را با اعلام به روز‌رسانی منظم نرم‌افزار ویندوز 10 به شیوه‌های معمول تایید کرد. مایکروسافت اعلام کرد به جای ارائه نسخه‌های جدید و مجزا، ویندوز 10 در دوره‌های منظم به روز رسانی خواهد‌شد.

نیکسون این خبر را طی سخنرانی‌اش در کنفرانس ایگنیت که در شیکاگو برگزار شد بیان کرد. مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد سخنان نیکسون بازتابی از تغییر رویکرد این شرکت در تولید نرم‌افزارهایش است. مایکروسافت در این بیانیه اعلام کرد ویندوز از این پس به عنوان سرویسی دائمی شامل نوآوری‌ها و به‌روز رسانی‌های جدید ارائه خواهد شد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد هنوز تصمیمی درباره نامیدن سیستم‌عاملی که پس از ویندوز 10 ارائه خواهد‌شد نگرفته‌است. با این‌همه استیو کلینهانس تحلیل‌گر شرکت گارتنر که فعالیت‌های مایکروسافت را زیر نظر دارد، ویندوز یازدهی در کار نخواهد‌بود. به گفته وی مایکروسافت در گذشته نیز با اقدامی هوشمندانه از استفاده از نام ویندوز 9 خودداری کرد تا در زمان عرضه ویندوز 10، ایجاد تغییر و فاصله گرفتن از گذشته را به نمایش بگذارد.

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس