کد خبر 423424
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز تأسف از شکست تیمش مقابل آمریکا گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند.

به گزارش مشرق، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا اظهار داشت: تیم ملی والیبال آمریکا در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران اشتباهات زیادی داشتند، گفت: چه می‌توانم بگویم وقتی بازیکنانم با این همه اشتباه و خطا در زمین بازی کردند؟! من با تیم ایران کم‌وبیش در 60 بازی حضور داشته‌ام ولی هنوز هم نمی‌دانم چرا بازیکنان من از خطا کردن می‌هراسند.

وی تأکید کرد: باید این مشکل را حل کنم. سال گذشته وضعیت تیم بهتر بود، حداقل اینکه دو ست را می‌بردیم. در کل، تیم خوب بود اما اشتباهات فاحشی داشت که می‌توان گفت ایران واقعی فقط لحظاتی در زمین حضور داشت.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی والیبال دو دیدار با آمریکا داشت که در هر دو مسابقه 3 بر یک مغلوب مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد. ملی‌پوشان کشورمان در هفته چهارم لیگ جهانی در دو مسابقه به مصاف لهستان قهرمان سال 2014 جهان می‌روند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    مشکل والیبال 1. دفاع خوب نداشتند در مقابل حریف نسبت به والیبال ایران خوب دفاع میکرد2 سرو چکشی بلد نبودند در مقابل حریف باسرهای چکشی ایران را برد3 والیبالیستها در آولین دریافت ضعیف بودند در نتیجه توپ به پاسور نمیرسید4- شل وسست بودند وآن نشاط خودباوری که زمینه پیروزی است آنها نداشتند وقتی که حریف دوامتیاز جلو می افتاد والیبال ست ها ایرانی تمرکز خودرا از دست میدادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس