کد خبر 423399
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۰

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، ایست قلبی را بیشترین علت فوت تهرانی‌ها در یک ماهه نخست سال 1394 عنوان کرد و گفت: از میان چهار هزار و 512 فوتی در فروردین ماه سال جاری 606 نفرعلت مرگشان ایست قلبی اعلام شده است.

به گزارش مشرق، اکبر توکلی  افزود: در نخستین ماه سال 94 دو هزار و 586 مرد، یک هزارو 774 زن و 152 نوزاد در تهران فوت شده اند که در مجموع سه هزار و 191 نفر در بهشت زهرا(س) دفن شده اند.

وی افزود: در این ماه منطقه 22 با 21 فوتی (14 مرد و 7 زن) کمترین تعداد متوفیات و منطقه 4 با 247 فوتی (146 مرد و 101 زن) بیشترین تعداد متوفیات در میان مناطق شهر تهران را دارا است.

توکلی تاکید کرد: کمترین فوت شدگان از نظر سنی رده پنج تا 9 سال با 23 فوتی است و رده سنی 65 سال به بالا با دو هزار و 605 فوتی بیشترین فوت شدگان از نظر سنی در فروردین ماه 94 بوده اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    به نظر من تزریق پول های نفت بیش از اندازه و اجحاف در حق بقیه مردم کشور نفرینی است که دامن تهرانی ها را گرفته است
  • عسگريان ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    ايست قلبي علت مرگ نيست بلكه شكل مرگ است در همه مرگها ايست قلبي روي ميدهد( با اينحساب به استناد بيان مدير عامل بهشت زهرا تمام مرگها علتشان ايست قلبي است!!!!!) . در واقع آنچه باعث ايست قلبي شده است علت مرگ است مثل بيماري عروق كرونر يا خونريزي يا تصادف يا سرطان يا عفونت و... . اين اشتباه آماري ناشي از عدم گزارش دهي صحيح علل مرگ است و عجيب است كه مدير عامل محترم بهشت زهرا قبل از اعلام اين آمار با يك متخصص پزشكي قانوني مشورت نكرده است.
  • یکی ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    علت ایست قلبی جم شدن اخلاط مضر هست در عروق و رگها که شاید علت 70 درصدشون استفاده ازین روغنهای نفتی باشه که بازار رو اشباع کرده متاسفانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس