وزیر خارجه کشورمان درباره دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی گفت: در این باره دیدگاههایی را‌ از قبل مطرح کرده ‌بودیم و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند و ما هم در این باره تاکید کردیم و قرار شد راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ ان بررسی شود.

ظریف:راهکارهای دیگری برای حل بازرسی از مراکز نظامی بررسی می‌شود
به گزارش مشرق،  "محمدجواد ظریف" پس از پایان نشست هسته‌ای یک روزه در ژنو با بیان اینکه اختلافات موجود میان طرف های مذاکره هم فنی و هم سیاسی است افزود: به نظر می رسد که این وظیفه مذاکره کنندگان است تا تلاش کنند با راه حل هایی که در لوزان به توافق رسیدیم ، بدون زیاده خواهی و وارد کردن مسایل جانبی کار نگارش متن را به پایان برسانیم .

وزیر خارجه کشورمان گفت: تصمیم گرفتیم سه چهار هفته اینده تمام وقت کار کنیم تا ببینیم ایا امکان رسیدن به توافق وجود خواهد داشت یا نه.
 
وی با اشاره به اینکه همچنان نکات اختلافی متعددی وجود دارد اضافه کرد: در نشست های متعدد تلاش خواهد شد تا این اختلافات به حداقل برسد و در جلسه اینده وزرا بررسی شود.
 
ظریف در پاسخ به این سوال که موارد اختلافی شامل چه موضوعاتی است گفت: این موضوعات به طور عمده همان اختلافاتی است که در بحث های‌ عمومی مطرح است.
 
وی همچنین درباره دانشمندان و بازرسی از مراکز نظامی گفت: در این باره دیدگاههایی را‌ از قبل مطرح کرده ‌بودیم و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند و ما هم در این باره تاکید کردیم و قرار شد راهکارهای دیگری برای حل و فصل‌ ان بررسی شود.
 
براساس اعلام مذاکره کنندگان کشورمان نشست بعدی هسته ای پنج شنبه همین هفته در سطح معاونان و کارشناسان در وین برگزار خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    مرحبا به ظریف... دمت گرم... خسته نباشی دلاور
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ممنون از دولت و رهبر و ملت و همه و همه...جاوید ایران
  • صادق محمدی ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    آمریکا فقط درحال بازی با ماست خیلی ساده ایم اگر باور کینم آنها به ما رحم میکنند
  • یه سوال دارم ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    "با بیان اینکه اختلافات موجود میان طرف های مذاکره هم فنی و هم سیاسی است...." با وجود اختلافات موجود فنی و سیاسی پس این همه تبریک و جشن و... چی بود یه عده برپا کردن؟؟!!!
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    این جناب که داره باز حرف خودشو میزنه.مگه رهبری معظم نفرمودن بازرسی از مراکز نظامی ممنوع.
  • رحمن ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    خدا خیرت بدهد چه راهکاری اگر اینها مدعی هستند که در فلان محل کار مشکوکی وجود دارد اگر نتوانستند ثابت کنند دیگر حق ندارند دایم مزاح دولت و ملت ایران شوند مگر ایران زمین شخم این بی پدر ها است .هر منافق بی وطنی ادعایی را مطرح کند و بقیه در بوق کنند آرامش روانی یک کشور را هیچ کشور و نهاد دیگر در دنیا حق ندارد بهم بزند.بیایند بعد از شناسایی محل بگویند بله چیزی نبود دوباره یکماه دیگر یک محل دیگر را ذکر کنند و باز بیایند آمار مناطق نظامی را بگیرند و بروند اینها برای جاسوسی دارند دست و پای ایران را می بندند تا به دریا بیندازنند .اینقدر آقای ظریف ذلت برای ملت خود نخرید نمی خواهیم ....
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    يعني اگر رهبر فرياد نمي زد و مردم پشتش رو نمي گرفتند اين آقايون واقعا ميخواستند بازرسي از مراكز نظامي و دادن اسرار مملكت به اجانب رو امضا كنند ؟
  • سید عباس قاسمی از تربت حیدربه ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    بگویید مسایل نظامی را به اهلش واگزار کند . تا همینجا که اینهمه دستاورد و پیروزیهای سیاسی و اقتصادی کسب کرده ای بس است همه مشکلات مملکت را حل کردی لطفا مسایل نظامی را دستکاری نکن . لطفا ......
  • ناشناس ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    هم مردم و هم رهبری خواهان توافق و مذاکره هستند اما توافق و رفع تحریم نه بدبختی و بازرسی و بازجویی و .... توافق با حفظ هویت کشور و مستعمره نشدن ایران
  • جواد ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    بهتر نبود وزارتخانه اي با نام وزارت امور مذاكرات تاسيس مي شد و آقاي ظريف عهده دار آنجا ميشد و سپس شما و امثال شما به ايشان دمت گرم و خسته نباشيد مي گفتيد. وزارت امور خارجه ايران حدود دو سال است كه فقط و فقط مذاكراه ميكند ( آنهم بدون نتيجه خوب و يا برد براي ايران ) در حاليكه كارهاي مانده و نكرده اين وزارتخانه بسيار است.
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    ظریف با ظرافت عمل می کند و همزمان در حال مبارزه در دو جبهه است . زحمات ایشان فراموش نمی شود و اعطای جایزه صلح به ایشان حق اوست .
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    0 0
    امام خمینی (ره):اگر تمام آمریکا مسجد ساخته شود و بالای تمام مساجد نام آلله اکبر قرار بگیرد بدانید که آمریکا شیطان بزرگ است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس