فيلم كمدي دلهره‌آور «منا» درباره يك عمليات بزرگ سازمان سيا كه به ايران مرتبط مي‌شود، با بازي تام كروز به زودي جلوي دوربين خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تام كروز قرار است در فيلم «منا(Mena) » بزرگ‌ترين عمليات مخفي سازمان سيا در تاريخ ايالات متحده آمريكا را هدايت كند. اين فيلم كمدي هيجان‌انگيز را داگ‌ليمان كارگرداني خواهد كرد كه آثار اكشني مانند «لبه فردا» و «آقا و خانم اسميت» را در كارنامه كارگرداني دارد و «هويت بورن»، «برتري بورن» و «اولتيماتوم بورن» از جمله آثاري هستند كه تهيه كرده است.

دمنهال گليسن و سارا رايت از ديگر بازيگران فيلم «منا» هستند و به گزارش ورايتي، جس پلمونز بازيگر جوان فيلم‌هاي «رزمناو» و «پل» همراه با هايمه مايز، كلِب لاري جونز و بنيتو مارتينز به جمع بازيگران اين فيلم پيوسته‌اند كه همين روزها در ايالت جورجيا كليد مي‌خورد.

تام كروز ستاره «مأموريت غيرممكن» و «لبه فردا» در فيلم «منا» نقش بري سيل، يك خلبان عياش را برعهده دارد كه از بد حادثه از طرف سازمان سيا وادار مي‌شود تا بزرگ‌ترين عمليات مخفي تاريخ ايالات متحده امريكا را برعهده بگيرد كه از يك سو به كارتل كلمبيايي قاچاق مواد مخدر مادلين و از سوي ديگر به مذاكراتي كه موقعيت رونالد ريگان رئيس‌جمهور اسبق امريكا را به خطر انداخت و در ايران به ماجراي رسوايي مك‌فارلن شهرت پيدا كرد، مربوط مي‌شود.

فيلم «منا» كه در ماه خرداد در چندين ناحيه از ايالت جورجيا از جمله در چروكي، كلايتون، دكالب، فالتن، گوينت، مورگان و پيكنز فيلمبرداري مي‌شود، قرار است در ژانويه 2017(دي 1395) به روي پرده برود.


منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس