کد خبر 421408
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

من دیه‌گو مارادونا هستم» در جریان نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد. اما فیلم توکلی در مسیر اکران با مانعی جدی روبرو شده است.

به گزارش مشرق، «من دیه‌گو مارادونا هستم» در جریان نمایش در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شد. اما فیلم توکلی در مسیر اکران با مانعی جدی روبرو شده است.

این فیلم سه هفته قبل در گروه سینمایی اریکه ایرانیان که سرگروه تازه‌ای برای اکران محسوب می‌شود روی پرده رفت. اظهارات اخیر غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش نشان از آن دارد که اکران «من دیه‌گو…» از چهارشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد.

او در این زمینه گفت: «فیلم سینمایی «من دیه گو مارادونا هستم» به دلیل عدم دستیابی به کف فروش از چهارشنبه هفته جاری از سینماهای کشور خداحافظی می کند.»

هومن سیدی یکی از بازیگران این فیلم که حضورش در «من دیه‌گو مارادونا هستم» تقدیر هیات داوران سی و سومین جشنواره فیلم فجر را هم به همراه داشت، درباره اتفاقی که برای اکران این فیلم رخ داده، گفت: «برداشتن فیلم «من دیگو ماردونا هستم» بعد از سه هفته اکران، برای من اتفاق عجیبی است. به عنوان یکی از عوامل فیلم به شدت آن را دوست دارم اما طبیعی است نظر مردم بسیار مهم و تعیین کننده است.»

سیدی توضیح داد: «متاسفانه سرگروه مناسبی برای این فیلم در نظر نگرفته بودند و همین مساله باعث شد تا فیلم نتواند در سرگروه خود به کف فروش برسد. اما این اتفاقات باعث می‌شود، زحمات گروه تولید فیلم و سرمایه‌گذاران آن هدر شود و همه این مشکلات به دلیل نبودن یک سرگروه مناسب پیش می‌آید.»

«من دیه‌گو مارادونا هستم» ساخته کارگردانی است که فیلم‌هایی چون «پرسه در مه» و «اینجا بدون من» و «پا برهنه در بهشت» را در کارنامه دارد. اغلب ساخته‌های توکلی در جریان اکران با استقبال نسبی روبرو شده است. نیمه کاره گذاشتن اکران فیلمی که انتظار می‌رفت یکی از پرفروش‌های سال جاری سینما باشد و شتاب‌زده عمل کردن مسئولان در پایان دادن به نمایش این فیلم به نظر می‌رسد یکی از فرصت‌های جذب تماشاگر را در سال ۹۴ از سینما بگیرد؛ سینمایی که بعد از تماشای محصولات آن در جشنواره سال ۹۳ روشن بود شانس چندانی برای رسیدن به فروش بالا ندارد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    صدا و سیما نگذاشت تبلیغ کنه، اینا هم بدبخت شدن...
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    با اين بحران بالا رفتن قيمتها و پائين آوردن عزتها ديگه كي حال و حوصله سينما رفتن رو داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس