کد خبر 421127
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

شایعه عدم بازگشت پولادی به ایران از چند ماه قبل شنیده می‌شد، حتی قبل از جام ملت‌ها. آن روزها بازیکنان تیم ‌ملی بحث می‌کردند که چرا او نمی‌خواهد به ایران بیاید؟

به گزارش مشرق، پولادی مثل دیگر بازیکنان فکر نمی‌کرد و مدام روی یک جمله تأکید داشت: «ممکن است به ایران نیایم.» چند بازیکن تیم ‌ملی تلاش کردند او را از تصمیم خود منصرف کنند، تصمیمی که مانع حضور مهرداد در جام ملت‌های آسیا می‌شد اما تلاش‌های بازیکنان و همین‌ طور مکاتبه‌هایی که فدراسیون فوتبال با سازمان نظام وظیفه داشت، زمینه را برای بازگشت پولادی مهیا کرد.

مهرداد در حالی به تیم ‌ملی ملحق شد که خودش به اندازه مسئولان و دیگر بازیکنان، آنقدرها اشتیاق نداشت. در جام ملت‌ها همه چیز در مقدماتی برای مهرداد خوب پیش رفت اما در مقابل عراق، آن اتفاق تلخ رخ داد و پولادی اخراج شد. این اخراج برای او تلخ و ناگوار بود. پس از آن جوی درست شد که چرا اصلاً به او اجازه دادند به جام ملت‌ها برود. این اعتراض‌ها و انتقادها، پولادی را ناراحت کرد تا روی تصمیم خود مصمم‌تر شود
.

پس از جام ملت‌ها از مهرداد پولادی بی‌خبری محض بود. کادر فنی تیم‌ ملی و در رأس آن کی‌روش، اعتقاد داشتند اگر پولادی می‌خواهد مشکلش حل شود، خودش باید اقدام کند.

مهرداد اما دور نشسته بود و هیچ کاری صورت نمی‌داد. کی‌روش پیش از دو بازی شیلی و سوئد، وقتی آخرین وضعیت او را استعلام کرد، متوجه شد نمی‌تواند در این مسابقه تیم‌ ملی را همراهی کند. در همان روزها مسئولان تیم ‌ملی در تماس با پولادی از او خواستند تا تکلیف خودش را روشن کند‌؛ اینکه می‌‌آید یا نه. پولادی در آن تماس‌ها گفت تکلیفش هنوز روشن نیست. این جمله او بدان معنا بود که تصمیم قطعی برای بازگشت به ایران را نگرفته است، این در حالی است که فدراسیونی‌ها توقع داشتند پولادی بعد از جام ملت‌ها، مصمم از حضور در یک تیم نظامی حرف بزند.

بازی شیلی و سوئد هم گذشت و آرام آرام کادر فنی تیم ‌ملی و بازیکنان متوجه شدند پولادی از جمع آنها جدا شده است. مهرداد که قبل از جام ملت‌ها گفته بود پس از پایان فصل قطعاً به ایران بازمی‌گردد، دیگر هیچ‌گاه این جمله را تکرار نکرد. خیلی زود مسئولان تیم ‌ملی جدیدترین خبر را شنیدند‌؛ اینکه مهرداد پولادی زمینه را برای سفر مادرش به امارات و سپس قطر مهیا کرده است. پس از شنیدن این خبر آنها مطمئن شدند او دیگر به ایران بازنمی‌گردد و تصمیم خود را عملی کرده است. کارلوس کی‌روش هم که متوجه شد پولادی فعلاً چنین تصمیمی گرفته است، سریعاً تلاش‌های خود را برای پیدا کردن بهترین دفاع چپ ممکن آغاز کرد. مهرداد از نظر فنی کامل‌ترین مدافع چپ تیم‌ ملی بود و در جام‌ جهانی‌ هم توانست بهترین بازیکن ایران شود. جدایی او از تیم ‌ملی خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش نخواهد بود اما سرمربی تیم‌ ملی مجبور است به گزینه‌های دیگر فکر کند. با تمام این اتفاقات، باید منتظر ماند و دید آیا کادر فنی ایران رسماً خبر جدایی پولادی را تأیید می‌کند؟


منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    5 3
    به درک یعنی عرضه نداشتی دو سال خدمت کنی یا اینکه خون تو از بقیه رنگین تره؟
  • مهدی ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    2 0
    قابل توجه نظام وظیفه
  • مجید ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 3
    من بچه یتیمم بدون هیچ شرایطی و بدون پارتی لب مرز خدمت کردم اه بچه یتیم تو رو خواهد گرفت که برای پول حاضر نیستی پوتین پات بکنی این اه بنده شام حال برخی مسئولین هم میشه
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    اولن خااااااااااااااااااااااااک بر سرش دومن اجباری باید برداشته بشه و حرفه ای بشه
  • یاسر ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 1
    اولا که سرمایه ملی اون ۱۷۵ شهید غواصی هستن که دست بسته زنده به گور شدن نه این آقا که هرکاری کرده بخاطر جیب خودش بوده , سرمایه ملی جهانبخش , سردار آزمون که تو این سن باعث افتخار ایرانن . دوما حالا یه دو سالی هم بره یه تیم نظامی مثلا تراکتور که یکی از بهترین تیم های ایرانه با پول کمتر بازی کنه مثلا چی میشه , ؟؟ آیا این همه جون و استعدادهایی که دارن تو تیم هایی نطامی خدمت سربازی شون رو انجام میدن حق ندارن فقط ایشون حق دارن !! فرق ایشون با اون پزشکی که دو سال خدمت میرن چیه ؟ خونش رنگین تره در ضمن ایشون جز اینکه یه انسان بی فکر و بی مسولیت در قبال کشورش بوده هیچ افتخاری کسب نکرده ,خودمون سرکار نذاریم آخه بهترین بازیکن دور مقدماتی جام جهانی ایران از نظر کارشناسان هم شد افتخار و سرمایه ملی ؟؟ علی دایی و مهدی مهدوی کیا سرمایه ملی هستن که سرباز تیم ملی بودن , اتفافا بهتر که ایشون نباشن , مطمن باشید خیلی زود یه جون با استعداد با انگیزه جاشو میگیره , قحطی بازیکن که نیست .
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    همون بهتر كه برنمي گرده
  • محمد حسین شعبانی ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 0
    سلام خدمت به این آب و خاک سعادت میخواد و غیرت مردانه, مگر اولادی ها! خونشون رنگینتر از هزاران جوان با غیرته که دوسال از عمو و زندگی رو وقف خدمت به وطن میکنن, مگه بقیه جوانهای ما چی کم دارن ؟ ضمنا ایشون سابقه ناجوانمردی هم قبلا کم نداشتن, مثلا دوفصل قبل کخ بازی کن مس کرمان بود در بدترین شرایط تیم, آهنگ جدایی زد, و یادش اومد عاشق پرسپولیس بوده و خبر نداشته, و در نهایت مس کرمان سقوط کرد, من افتخار میکنم ۳۰ سال سرباز سرافراز ایران بودم, کاش قانونی وجود داشت که ۳۰ سال دیگه هم خدمت میکردم, ولی این جماعت ناجوانمرد اولادیها!! رو لایق خدمت نمیدونم, و اضافه کنم که هزاران بار درود بر شرف حسین ماهینی و افرادی مثل ماهینی, که شرایط مشابه اولادی رو داشتن اما سر تعظیم فرود اوردن, پیروز باشید هموطن,
  • ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    حیفه درباره ش حرف زد لیاقت نداره
  • آرش آذر ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    مهرداد پولادی الان داغه جو گرفتتش بذار یه چند وقتی بگذره و اوج فوتبالش تموم بشه اون وقت میفهمه چه غلطی کرده . زمانی که تمام رسانه ها و افراد ضد انقلاب هم روش مانور دادن و دیگه هیچ راهی برای بازگشتش به ایران باقی نمونده
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    مسئله پولادی نیست - مسئله ابتذال اخلاقی در فوتبال مملکت است
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    بره به درک وطن فروش خاین
  • شمس ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    خودتون بزرگشون کنید بعد بپرستینش بعد که تو دور اومدن تحویلتون نمیگیرن .آخرش هم مجبورین اینجوری خودتونو خالی کنین.بابا جان جماعت ایرانی کلا وکلا ظرفیت نداره .هرکی صرفا تو تلویزیون یا رسانه ها مطرح بشه که خدا نیست اینهمه بپرستینش
  • محمد ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    ایجور ادما بمونن ضررشون بیشتره
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    دوستان نظام وظیفه و ستاد کل تحویل بگیرند
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    اینجور آدما رو اصلا نباید تو کشور راه داد چه برسه به اینکه نازشونو بکشی. مگه از بچه های مردم خشگل تره که نمیخواد بره سربازی؟
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    3 0
    از یک استقلالی بیشتر از این انتظار نداشته باشیم
  • امین ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    خیانت به ملت و کشور کرده عاقبت خوشی نخواهد داشت از بیت المال دادن بهش گردن کلفت شده حالا جلوی قانون می ایسته قابل توجه آقای خنده و دیگر حامیان دست تک تک سربازای ایرانمون باید بوسید که خدمت مقدس رو افتخار میدونن
  • مرتضی جعفری پور ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    حال میکنم گیر داعش بیفته
  • جاوید ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 0
    درسته تو جام جهانی خوب بازی کرد, اما چرا ننوشتید تو جام ملت ها که با هزار بدبختی نظام وظیفه رو راضی کردند و بردنش با حرکت نادرستش اخراج شد و موجب شکست ایران از عراق و نهایتا به تنهایی باعث حذف ایران شد؟ همون بهتر که دیگه نیاد تیم ملی!
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    0 0
    مشکل اینجاست که خدمت سربازی اجباریه ی، دو سال از زندگی ملت رو به فنا میده ، چه فقیر چه غنی ، ارتش باید مثل اکثر کشور های دنیا حرفه ای باشه.همین!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس