کد خبر 420862
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: به یاری خداوند و با همت و تلاش کارکنان، میزان ورودی افسران قرارگاه به دانشکده فرماندهی و ستاد و دانشگاه عالی دفاع ملی افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش مشرق، امیر «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در جمع فارغ التحصیلان دوره بیست و چهارم و هشتم حرفه‌ای کارشناسی ارشد امور دفاعی و دانشجویان دوره دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی قرارگاه پدافند هوایی به ایراد سخنرانی پرداخت.

امیر اسماعیلی در این مراسم اظهار داشت: به یاری خداوند و با همت و تلاش کارکنان میزان ورودی افسران قرارگاه به دانشکده فرماندهی و ستاد و دانشگاه عالی دفاع ملی افزایش چشم‌گیری داشته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه گفت: این قرارگاه برنامه ویژه‌ای برای استفاده از فارغ‌التحصیلان دوره دافوس و دانشگاه عالی دفاع ملی دارد، و به یاری خداوند بهترین بهره‌وری ‌از حضور افسران تحصیل‌کرده در قرارگاه خواهد شد.

در این مراسم فارغ التحصیلان دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افرا ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    این افتخار نیست. دکترین نیروی هوائی ما باید تهاجمی باشد نه دفاعی . دفاع واقعی در تهاجم است . وجه نیروی هوائی ما نباید پدافندی شود . شکر خدا هم هواپیما به اندازه کافی داریم و هم برای پشتیبانی از آن نیازی به بیگانگان نداریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس