کد خبر 420230
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲

شاعر برجسته کشور با بیان اینکه دیپلمات‌هایی همانند حاج قاسم با قدرت در صحنه حاضر هستند و ما نیز در صحنه حاضر هستیم و تمام مذاکرات و سطر به سطرش را نظارت می‌کنیم، گفت: شعرا ثابت کرده‌اند در تمام مراحل از اهل سیاست جلوتر هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا قزوه شنبه شب در کنگره 520 شهید هنرمند کشور که در سالن همایش‌های آستان‌قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: شعرا از گذشته تا به امروز ثابت کرده‌اند در تمام مراحل از اهل سیاست جلوتر هستند.

وی با بیان اینکه شاعران می‌توانند سال‌ها بعد را ببینند و پیش‌بینی کنند، خاطرنشان کرد: اقبال لاهوری سال‌ها پیش عنوان کرد که نظام شوروی از هم می‌پاشد و در واقع نیز چنین شد.

این شاعر عرصه دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های بسیج و سپاه در تمام دوران‌ها، گفت: افرادی که گذرنامه‌هایشان هم مهر این طرف و هم مهر آن طرف را دارد بدانند ما از دشمن نمی‌هراسیم زیرا امثال حاج قاسم را داریم.

قزوه متذکر شد: دیپلمات‌هایی همانند حاج قاسم با قدرت در صحنه حاضر هستند و ما نیز در صحنه حاضر هستیم و تمام مذاکرات و سطر به سطرش را نظارت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: وقتی ما 520 شاعر شهید در کشور داریم بنابراین حداقل 5 هزار شاعر بسیجی نیز داریم.

این شاعر عرصه فرهنگ و هنر در پایان تأکید کرد: خون‌ شهدا فروختنی نیست و ما تا آخرین نفس مراقب هستیم این خون‌ها پایمال نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس