به همین دلیل ارتش اسرائیل نیز توسط گروه 210 موسوم به «هبشان» و یگان ویژه گفعاتی که در طول مرزهای جولان اشغالی و جولان سوریه مستقر شده بودند، وی را تحویل گرفته تا به یکی از بیمارستان ها یا مراکز درمانی در سرزمین های اشغالی برسانند.

ارتش اسرائیل چگونه تروریست‌های «القاعده» را در جولان نجات می‌دهد
گروه بین‌الملل مشرق - واقعیت کمک رژیم صهیونیستی به گروه تروریستی تکفیری «القاعده در سرزمین شام» یا همان «جبهه النصره» در کنار دیگر گروه های مسلح تروریستی دیگر چه تکفیری و چه گروه هایی که آنها را «میانه رو» می‌ نامد و درحال مبارزه با نظام سوریه در این کشور هستند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

ده ها گزارش صهیونیستی و همچنین اظهارات ایراد شده از سوی مسئولان ارشد این رژیم بر این موضوع تاکید می‌کند و جدیدترین گزارش از این دست گزارش صوتی و تصویری بود که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» منتشر کرد و نشان می‌ داد، یگان ويژه ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «گفعاتی» یکی از عناصر زخمی شده گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» را تحویل می گرفت تا او را هرچه سریع تر به یکی از بیمارستان های سرزمین های اشغالی برای مداوا منتقل کند.

گزارش مستند یدیعوت به صورتی دراماتیک که توجه ببینده را به خود جلب و احساسات عاطفی و انسان دوستانه وی را تحریک کند، تهیه و تنظیم و در آن صحنه هایی گنجانده شده بود که تاکنون در دیگر فیلم های تهیه شده در این زمینه مشاهده نشده بود.

«رانی بن یشای»، تحلیل گر امور نظامی این روزنامه صهیونیستی که در جریان انتقال این تروریست تکفیری، وی را همراهی می کرد، به این نکته اشاره داشت که این درخواست به صورت خیلی فوری و سریع به ارتش «اسرائیل» رسید و تاکید شده بود که در صورت عدم رساندن سریع وی به یکی از بیمارستان های سرزمین های اشغالی جان خود را از دست خواهد داد.

به همین دلیل ارتش اسرائیل نیز توسط گروه 210 موسوم به «هبشان» و یگان ویژه گفعاتی که در طول مرزهای جولان اشغالی و جولان سوریه مستقر شده بودند، وی را تحویل گرفته تا به یکی از بیمارستان ها یا مراکز درمانی در سرزمین های اشغالی برسانند.

ارتش اسرائیل چگونه تروریست‌های «القاعده» را در جولان نجات می‌دهد

مداوای بیش از 1600 تروریست تکفیری زخمی با زخم های بسیار و خطرناک
گزارش این روزنامه صهیونیستی توضیح می دهد که در ساعت 20 به وقت محلی یک گروه وابسته به «جبهه النصره»، شاخه رسمی «القاعده» در سوریه به حصار مرزی بین سوریه و سرزمین های اشغالی نزدیک می شود، در حالی که به طور معمول تیم پزشکی یگان گعفاتی ساعات کاری خود را به پایان رسانده و محل را ترک کرده بودند، این تیم پزشکی پس از اطلاع ارتش رژیم صهیونیستی از وجود مجروحانی از گروه های تروریستی مسلح به ویژه در مناطق مرزی که امکان رسیدگی به آنها و مداوای آنها وجود دارد تشکیل شد.

به همین دلیل تیم تجسس و شناسایی یگان گفعاتی تدابیر لازم برای تحویل گرفتن این تروریست تکفیری زخمی شده را برعهده می گیرد و براساس توافقات صورت گرفته به نقطه مورد توافق می رسند و چون اوضاع را آرام و مناسب می بیند، فرمانده تیم به تروریست های النصره اطلاع می دهد که امکان ارسال یک زره پوش به همراه یک گروه ويژه امدادرسانی برای انتقال مجروح آنها وجود دارد.

این فیلم مستند 4 دقیقه ای در ادامه نحوه انتقال این تروریست تکفیری و نزدیک شدن خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی به حصار مرزی و تحویل گرفتن وی و انتقالش به آمبولانس را نشان می دهد.

یکی از اعضای تیم پزشکی مستقر در مرزهای سوریه و سرزمین های اشغالی در گفتگویی تاکید می کند که تاکنون بیش از 1600 عنصر مسلح که در سوریه در صفوف گروه های مسلح در حال مبارزه علیه نظام سوریه بودند و اغلب دارای زخم های بسیار و خطرناک بودند، در بیمارستان های اسرائیل مداوا شده اند.

ارتش اسرائیل چگونه تروریست‌های «القاعده» را در جولان نجات می‌دهد

این پزشک اسرائیلی در ادامه با اشاره به اینکه اغلب عناصر مسلح مجروح پس از مداوا در بیمارستان های سرزمین های اشغالی به سوریه بازگشته و به گروه های خود ملحق شده اند، تاکید کرد که انتقال این مجروحان توسط افرادی صورت می گیرد که به عنوان رابط بین گروه های مسلح و ارتش رژیم صهیونیستی عمل می کنند و مورد اعتماد هردو طرف هستند.

اما روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در تحلیلی درباره اوضاع امنیتی و میدانی حاکم بر سوریه و به خصوص مناطق مرزی این کشور با سرزمین های اشغالی به این نکته اشاره کرد که گروه های مسلح فعال در این مناطق  به ویژه گروه های مسلح تکفیری به صلاح خود نمی بینند که با ارتش اسرائیل رویارو شوند و هم اکنون منافع خود را در تعامل با آن ملاحظه می کنند و این دیدگاهی است که هم اکنون بر تل آویو حاکم است، به همین دلیل دو طرف تلاش می کنند، رابطه بین خود را حفظ و از آن به سود منافع خود بهره برداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    جادوی یهودیان داره کار خودش رو میکنه ، بینید این 14 میلیون نفر چه جوری هفت میلیارد انسان را بازیچه دست خود کردن ... قربون حکمت خداوند برم که در آخرالزمان بنی اسراییل غرق در فساد میشوند
  • بی طرف هستم ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    لعنت بر اسراییل و آمریکا اما مشرق چرا اینقدردیرمیفهمد که از دشمن جز دشمنی انتطاری نیست
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    باید با نیروی ویژه عملیات کرد نه با نیروی کلاسیک تنهاراه همین است. شهید چمران هم از این روش استفاده کرد که موفق هم بود
  • سرباز ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    0 0
    متاسفانه جبهه مقاومت دچار یک جنگ نامنظم فرسایشی شده است.یعنی ما درموضع انفعال فقط داریم پاسخ میدهیم.تلفات ما مستقیم اما دشمن غیر مستقیم است. الان سرزمینهای اشغالی برای غاصبان صهیونیسم آرام است که نباید چنین باشد.عربستان علیرغم بمباران ناجوانمردانه ملت ستمدیده یمن،تقریبا امن است .پایگاههای آمریکا و عوامل آمریکا در منطقه در حاشیه امن اند لذا باید هزینه های امنیت برای اسرائیل و امریکا و عربستان بشدت بالا رود. باید انقدر مشغولشان کرد که تمرکزشان، هزینه هایشان و امکاناتشان به مسائل امنیت داخلیشان متمرکز فشار بر محور مقاومت کمتر شود که الان چنین نیست. دامنه ناامنی باید به مراکز راهبردی عربستان،قطر ،امارات ،اسرائیل و فعلا پایگاهها و عوامل میدانی و در منطقه امریکا گسترش یابد. راه علاج کوتاه مدت اینست و البته شدنی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس