کد خبر 419951
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

گروه تروريستي داعش از برپايی بازارهاي برده فروشی خبر داد و مدعي شد كه به برده گی گرفتن زنان بخشی از سنت نبوی است. !

به گزارش مشرق، سایت "المرصد" یکی از زنان عضو گروه تروریستی داعش ادعا کرد، تعدادی از زنانی که عناصر داعش آنها را به بردگی گرفتند، با اراده خود مسلمان شده و برخی باردار شدند.
یکی از عناصر گروه تروریستی داعش به نام "ام سمیه المهاجره" در نسخه انگلیسی مجله "دابق"که سخنگوی این گروه به شمار می‌رود، مقاله ای با عنوان "زنان برده یا روسپیان"مدعی شد که به بردگی گرفتن "سنت بزرگ نبوی" است. !!

نویسنده این مقاله از آن دسته از عناصر گروه تروریستی داعش که به موضوع "بردگی گرفتن زنان" حمله کردند و آن را تجاوز به زنان دانستند، ابراز نارضایتی کرد زیرا طبق ادعای او، تعدادی از اعضای داعش به محض تمرکز رسانه‌ها روی حادثه به بردگی گرفته شدن زنان ایزدی، به این اقدام حمله کردند و منکر آن شدند.

اما سمیه المهاجره با دفاع از "به بردگی گرفتن کفار" ادعا کرد که "ما عملا زنان کفار را دستگیر کردیم. آنها را مثل گوسفند با شمشیر آب دادیم، عزت از آن خداوند و رسولش و مومنان است، اما منافقان نمی دانند".

وی فاش کرد، برخی از زنانی که گروه داعش آنها را به بردگی گرفته است، باردار شده اند و برخی دیگر در راه خداوند آزاد شده اند، و در دادگاههای ویژه گروه داعش بعد از اسلام آوردن، ازدواج کرده اند.

ام سمیه المهاجره سپس در مقاله خود قسم می خورد که خودش ندیده یا از کسی در گروه داعش نشنیده است که زنان برده مجبور شده باشد که اسلام بیاورد بلکه برعکس، دیده است که آنها داوطلبانه اسلام می آورند !!

او همچنین در دفاع از سیاست داعش در به بردگی گرفتن زنان، این اقدام را بهتر از روسپی‌گری دانست و مدعی شد: "روسپیان در سرزمین شما می روند و می ایند و به طور علنی مرتکب اشتباه می شوند و شرافت خود را برای زندگی می‌فروشند."
ام سمیه متعهد به ایجاد دوباره بازارهای فروش بردگان شد و گفت: "بازارهای برده فروشی به طور قطع بازخواهند گشت. چه کسی می داند شاید قیمت میشل اوباما سه دینار باشد؛ شاید هم سه دینار برایش زیاد است."
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    زیاد هم عجیب نیست حرفهاش.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    تنها حرف راستش جمله ی آخرش بود خخخخ
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    حرفهای دیگرش هم چندان دروغ نبود خرید و فروش کنیز میان اعراب رایج بوده و در تاریخ هست .
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خدایی میشل رو کاسب کاری حساب کرده این قدر نمیارزه
  • رضا ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 0
    یه حرف منطقی منم از داعش شنیدم باشم این زنه تو دو خط اخر گفته.
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    دو خط آخر تنها برای نشان دادن اینکه مثلا داعش دشمن آمریکا هست. این رو بگذارید کنار اینکه دولتمردان ما تو دام آمریکا افتادن و با هم دیگه عکس یادگاری با لبخند فراوان می اندازند و پیاده روی می کنند. جدا از اینکه ابوبکر البغدادی قبل از تشکیل داعش با جان مکین دیدار داشته (ببگذارید کنار نقش مکین توی اوکراین) و عکسهاش موجود است که نشان دهنده نقش آمریکا در بوجود آمدن داعش است، کافیه که به نقشه نگاه کنیم و ببینیم که تنها داعش با ترکیه که از متحدین آمریکا است میتونه در ارتباط باشه. 10 میلیون نفر در محدوده داعش زندگی می کنند و بالاخره به واردات کالا برای زندگی اونها نیاز هستش وتنها مرز داعش که حالت جبهه جنگی نداره مرز ترکیه است. در یک کلام اگر آمریکا با داعش جنگ داشت مثل یمن داعش رو محاصره می کرد. در نتیجه نه آمریکا دشمن داعش است و نه داعش دشمن آمریکا. همه اینها رو گفتم که بگم که آمریکا داره به ایران رکب می زنه. داره نقش مبارزه با استکبار رو در نگاه مسلمانان از ایران می گیره و به گروه های خود ساخته خودش می ده. مشرق لطفا سانسور نکن
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    1 0
    قیمت خودت چقدر است ؟ آتش جهنم؟
  • گیل مرد ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    کورش کبیر 5000سال پیش برده داری را ممنوع کرده بود منشور کورش بیانگر همه چیز است این است قانون ایران باستان که مایه افتخار ومباهات است
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    اعراب ؟ یا اسلام؟ فرقش رو میفهمی؟
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    5000 سال پیش؟ اخوی کوروش ما را 2500 سال پیش بود در ثانی قوانین کوروش مایه مباهات است درست، اما قوانین اسلام ناب علوی و حکومت امیرالمؤمنین مباهاتی به مراتب والاتر و بیشتر دارد. البته اصلا قیاس اشتباه است
  • کاپیتان ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    میبینی چه آبرویی از اسلام بردند؟ این جوری پیش بره کی روش میشه بگه من مسلمانم من که اعلام برائت میکنم از این وهابی ها تکفیری ها تندرو ها و... اگه این ها مسلمانند من همین جا میگم من مسلمان نیستم!
  • kambiz ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    فدرت تفکر انحرافی از سلاح و بمب اتم هم بیشتره . اینا واقعا خوارج اخرالزمان هستند. فقط کسی مثل امام علی ع میتونه فتنه اینارو بخابونه
  • کرار ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    خطاب بدوست عزیز گیله مرد بزرگوار مستند علمی بیار و افسانه گرایی و خیال بافی را راوج نده
  • جواد ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    به هر حال اینها را به زبان انگلیس منتشر کرده اند نه فارسی چون قصدشان تخریب چهره اسلام است اما بحمد خداوند این ارجیف عروس شیطان برای ما معنا ندارد بلکه به مظلومیت مسلمین وبدعتهای که وهابیت در اسلام از خود به یادگار گذاشت پی می بریم
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    داعشیها منفی دادند
  • ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    این بدبخت خیال میکنه عزت یعنی وحشیگری و بی رحمی ! ...هر فتوایی هم دل سیاه شون بخواد صادر میکنند و به اسلام میچسبونند ، این مگه سواد و فهمی از اسلام داره که بخواد از اسلام حرف بزنه ! اینها بردگان شیطان هستند
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    برای من مسلمان عجیب است. شما یه مورد در تاریخ بیار که پیامبر اسلام در بزار برده فروشی شرکت کرده باشد یا زنان را به حراج گذاشته باشد. این سنت زشت و کثیف اعراب جاهلیت بود که هنوز هم دست از سرشان بر نمیدارد.
  • سرو ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    درقدیم تمام اقوام حتی اروپایی ها هم برده فروشی داشتند بااین تفاوت که رومیان(اروپاییان امروزی)با حمله به کشورهای ناتوان زانا ن ازادرا که هیچگونه ارتباطی باجنگ نداشتندرا به بردگی میکشاندند
  • سرو ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    اقا گیل مرد مثل اینکه تاریخ را2 بارخوندی بعدش هم منشور حامورابی حاکم بابل (بین النهرین )تاریخی کهنتردارد که قوانین ان ازمنشورکورش خیلی بالاتر است (یک ایرانی که تعصب کورندارد)
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    بنده متعصب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس