تهیه کننده فیلم «ناهید» گفت: خوشبختانه نمایش اصلی فیلم برای سینمای ایران بسیار غرور انگیز بود و بیش از یک ربع عوامل فیلم را تشویق می کردند که این برایم بسیار غیره منتظره بود.

به گزارش مشرق، بیژن امکانیان تهیه کننده فیلم «ناهید» گفت: خوشبختانه نمایش اصلی فیلم در کن برای سینمای ایران بسیار غرور انگیز بود و بیش از یک ربع عوامل فیلم را تشویق می کردند که این برایم بسیار غیره منتظره بود.

وی ادامه داد: این استقبال و بازخوردهای نمایش‌های دیگر و همچنین ستاره‌هایی که منتقدین به فیلم دادند من را خوشبین کرده است و امیدوارم اتفاقات مثبتی برای فیلم بی‌افتد.

این تهیه کننده تاکید کرد: تماشاگران «ناهید» را فیلمی انسانی می‌دانند که بر اساس شخصیت پردازی درست ساخته شده و بدون دستمایه قرار دادن جذابیت‌های رایج در این روزها صادقانه حرفش را می زند.

وی ادامه داد: در زمان جشنواره فیلم فجر وقتی خبرنگاران درباره ساخت این فیلم از من می‌پرسیدند، می‌گفتم یک فیلم خوب را به سبد سینمای ایران اضافه کردم و خوشحالم نظرم درست بوده است و با حضورش در کن معتقدم از این سبد هم فراتر رفته و نام سینمای ایران را مطرح می‌کند.

امکانیان که برای اولین بار به جشنواره فیلم کن آمده است درباره آن گفت: اینجا سینما حرف اول را می‌زند و دیدن این همه علاقمند سینما و نظم موجود برایم بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه همیشه تهیه‌کنندگی برایش جذاب بوده است اظهار کرد: از زمان فیلم «سفر جادویی» و فیلم‌های «پوتین»، «دیوانه وار» و این آخری «ناهید» تهیه‌کنندگی برایم جدی بوده و با اتفاقاتی خوبی که برای «ناهید» افتاد مصمم‌تر شده‌ام.

امکانیان که به عنوان بازیگر وارد سینما شد و هنوز هم در این حوزه فعالیت دارد با بیان اینکه اولویتش همیشه بازیگری است به ایسنا گفت: معتقدم هنوز حرف‌های زیادی در بازیگری دارم اما باید به سراغت بیایند. بازیگری منافاتی با تهیه‌کنندگی ندارد و در طول این سالها به نوعی فهمیدم تهیه‌کنندگی کار خلاقه است و می‌توان در آن مفید بود و درست عمل کرد.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    از شما بعیده فیلمی که در سیاه نمایی ایرانه و هیچ ارزش هنری نداره اولا شما چرا تبلیغش رو میکنید بعد هیچ فکر کردید چرا غربیها تشویقش میکنند بابی به سوی سیاهنمایی در سینمای اینده ایران
  • ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    ....... توي ...... كه دلتون به تشويق اين وحشي ها خوشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس