کد خبر 419641
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

بازیگر فیلم «ناهید» گفت: بعد از نمایش فیلم در جشنواره فیلم کن خوشبختانه بازخوردهای خوبی گرفتیم و بسیاری از خارجی‌ها که کار را دیدند می‌گویند از فیلم خوششان آمده و تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، بازیگر فیلم «ناهید» گفت: بعد از نمایش فیلم در جشنواره فیلم کن خوشبختانه بازخوردهای خوبی گرفتیم و بسیاری از خارجی‌ها که کار را دیدند می‌گویند از فیلم خوششان آمده و تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.
 
نوید محمدزاده، بازیگر فیلم سینمایی «ناهید» که به‌عنوان نماینده ایران در جشنواره «کن» فرانسه حضور دارد با اشاره به تشویق تماشاگران پس از نمایش‌های فیلم اظهار کرد: «ناهید» فیلمی ساده و انسانی است که روابط مشخصی دارد و هر کسی در دنیا می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.
 
این بازیگر که عکس شلوار کوتاهش در حاشیه جشنواره بازتاب وسیعی در رسانه‌های داخلی داشته است، با انتقاد از این اتفاق گفت: از 10 روز جشنواره کن دو روزش مربوط به فیلم «ناهید» بود و من به عنوان نماینده سینمای ایران کاملا با لباس رسمی در مراسم‌ حاضر شدم که عکس‌های آن در رسانه‌های خارجی مشخص است؛ اما هشت روز دیگرش هیچ آدمی در خیابان ما را نمی‌شناسد که پوشیدن شلواری که پنج سانت کوتاه‌تر است در روز عادی آبروریزی محسوب شود.
 
او ادامه داد: می‌گویند این پوشش در فرش قرمز فیلم بوده است، درحالیکه وقتی زیر عکس نام ساره بیات را به عنوان عکاس نوشته‌ام، یعنی موبایل را به ایشان دادم و لطف کردند در خیابان از ما مقابل پوستر جشنواره که در کل شهر است، عکس گرفتند. در جشنواره‌های مختلفی حضور داشته‌ام و خوشبختانه تجربه لازم را در این خصوص دارم.
 
این بازیگر با اشاره به پخش این خبر از تلویزیون گفت: شنیدم چهار بار این خبر پخش شده و برایم جای سوال است که رسالت صداوسیمای مملکت به این بزرگی این است که درباره پنج سانت کوتاهی یا بلندی شلواری که آدم در خیابان پوشیده گزارش بدهد؟! اتفاقات مهم‌تری هست که بهتر است به آنها پرداخته شود. دلیل این برخوردها را نمی‌فهمم. شاید از نظر کاری با من مشکل دارند، اما دلیل نمی‌شود به خاطر پنج سانت برایم پرونده‌سازی شود.
 
بازیگر فیلم «عصبانی نیستم» ادامه داد: در فضای مجازی هم افرادی به من و خانواده‌ام فحش دادند که هویت مشخصی ندارند؛ بهتر است کمی منصف باشیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    بس که منگول تشریف دارین مردم هم اگر ناراحت شدن به این علت است که شما به عنوان یک ایرانی و از فرهنگ ایرانی در آنجا هستید. کدام خارجی این ادا و اتفارها را در میاره آن هم در شبی که مردها اصولا رسمی می پوشند و مضافا ولو آنکه آنها رسمی باشند یا نه شما در این سن و سال از خود نمی پرسی نگاه دنیا از حضور من به عنوان یک ایرانی بسیار متمایز است تا یک فرد غربی در جشنواره سیاسی غربی مخصوصا در شرایط کنونی؟ بعضی ها حتما باید یک تصویر غیر عادی از خودشان نمایش بدن! خوب با این کار فقط سوژه می کنی ولو آنکه آنها به روی مبارک شما هم نیارن که این شگرد آنهاست که بارها در جهت مقاصد خود از امثال این رفتارها سوء استفاده کردن. هر چی هنرمندانی مثل لیلا حاتمی و علی مصفا دارای شخصیت باوقاری از فرهنگ ما هستند چه در داخل یا خارج از کشور برعکس شماها اصلا مایه تعجب انسان می شوید!
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    خجالتم خوب چیزیه هروقت سفر تفریحی خانوادگی رفتی هر کاری میخوای بکن ولی نه وقتی که با نام ایران میری جایی
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    یه عده که عقده خودنمایی دارن.بازیگر هم نیستن،به خودشون میگن هنرمند....
  • معترض ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    مسخره ی مزلف این سینما صاحاب نداره که امثال این بی شخصیت و بی هویت درونش راه داده میشن؟
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    کاش بجای فرافکنی و توجیه، از ملت ایران عذرخواهی میکرد.
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    فقط يك دلقك مي تونه اونجوري لباس بپوشه!!
  • پسر ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    مسئله این نیست مسئله این که آدم رفت یه جایی فرهنگ کشور خودش تبلیغ کنه مهمتر از اینکه نماینده کشوری تو کشور دیگه باشه حالا تو مراسم باشه یا نباشه
  • جاوید ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    الگوی جوانان هستی.بدبخت
  • علیرضا اهواز ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    کسی توهین و فحش دادن رو تایید نمیکنه ، به شخصه قبول ندارم کسی توهین کنه به شما ولی دوست گرامی گیریم توی خیابون بودید یا توی جشنواره یا هر جای دیگه ای ، شما به عنوان شخصیت حقوقی یک بازیگر ایرانی اونجا بودید نه شخصیت حقیقی نوید محمدزاده ! مثلا اگر مجلات یا سایتای خارجی عکس شما با اون شلوار 5 سانت کوتاهتر رو پخش کنن مینویسن عکس نوید محمدزاده یا می نویسن بازیگر ایرانی در جشنواره کن ؟ در هر صورت کار شما درست نبود
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    شما در نهان و آشکار باید آداب را رعایت کنی
  • یه نفر ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    برو بابا عقده ای طلبکار هم هست
  • ناشناس ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    جالبه گفته بود منتقدا برن کتاب بیشعوری رو بخونن.
  • محسن ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    آآخه جلف... برو
  • سعید ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    تازه به دوران رسیده ای که برای جلب توجه هر کاری می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس