کد خبر 419680
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا به رقیب دیرینه آبی‌و‌اناری‌پوشان بابت فصل توأم با ناکامی که سپری کرده‌اند، کنایه‌ای تحقیر‌‌آمیز زد.

کنایه تحقیر‌آمیز ستاره اسبق بارسا به رئالی‌‌ها
به گزارش مشرق، با اینکه سال‌ها از پایان دوران بازیگری هریستو استویچکوف در بارسلونا می‌گذرد، او هنوز هم از هر فرصتی برای نیش و کنایه زدن به رقیب دیرینه تیم پیشین خود استفاده می‌کند. تمام شدن فصل برای کهکشانی‌هایی که حتی یک جام هم نبرده‌اند، بهانه‌ای دیگر به دست او داد تا باز به رئال مادرید طعنه بزند.

 ستاره بلغاری پیشین بارسا، رئالی‌ها را به خاطر ناکامی‌شان برای کسب جام در این فصل مسخره کرد و رکورد قهرمانی‌های آنها در هفت فصل گذشته لالیگا (دوره‌ای که فقط یک قهرمانی در سال 2012 کسب کرده‌اند) را شرم‌آور دانست.

استویچکوف 49 ساله در گفت‌وگو با شبکه رادیویی 4G اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر من و چند پیشکسوت دیگر این فصل یک تیم می‌ساختیم، می‌توانستیم بیشتر از رئال مادرید جام ببریم!

استویچکوف که دو دوره در فاصله سال‌های 1990 تا 1995 و از 1996 تا 1998 برای آبی‌و‌اناری‌پوشان توپ می‌زد، طعنه‌هایش به رئالی‌ها را اینگونه ادامه داد: امسال رئال مادرید بیشتر به رقابت‌های بسکتبال یورو لیگ توجه می‌کند، چون قرار است فینال‌ رقابت‌های فوتبال را از تلویزیون تماشا کند.

با وجود طعنه‌زدن به کهکشانی‌ها، ستاره پیشین بارسلونا از ایکر کاسیاس که مدتی است از سوی هواداران رئال مورد انتقاد قرار می‌گیرد، حمایت کرد.

او عنوان کرد: کاسیاس یک سمبل جهانی است که جام‌های زیادی برده است و نباید به خاطر داشتن چند بازی ضعیف هو و مجبور به ترک تیم شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس