کد خبر 419481
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

بیش از دو سوم پاسخ‌دهندگان به یک نظرسنجی در جهان عرب عقیده داشتند که کشتی ایرانی حامل کمک‌های انسانی در ساحل یمن پهلو خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، سایت خبری شبکه روسیا الیوم، در تازه ترین نظرسنجی خود از مخاطبان پرسیده است: «آیا با وجود محاصره یمن از سوی کشورهای "ائتلاف عربی"، توقع دارید که کشتی ایرانی به یمن برسد؟»

تاکنون نزدیک به 70 درصد (69.8%) از پاسخ دهندگان به این پرسش پاسخ مثبت داده اند.

شمار شرکت کنندگان در این نظرسنجی تا عصر پنجشنبه برابر با 5740 نفر بوده است. این نظرسنجی، آن هم در یک سایت معتبر خارج از جهان عرب نشان می دهد که اقشار مختلف مردم کشورهای عربی به سرنوشت کشتی ایرانی حامل کمک های انسانی برای مردم یمن، توجه ویژه دارند.

مخاطبان شبکه روسیا الیوم را عرب زبانان از کشورهای مختلف جهان عرب و خارج از آن تشکیل می دهند.

این در حالی است که ساعاتی پیش، خبرنگار العالم مستقر در کشتی ایرانی نجات، اعلام کرد که این کشتی فعلا برای برخی هماهنگی ها، راه خود را به طرف جیبوتی کج کرده است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    بارها فرمایش امام خامنه ای ثابت شده ایران امید و تکیه گاه مسلمانان و مستضعفان جهان است ولی ما چرا به این مسئله انقدر ناسپاس و بی توجهیم؟
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    آخه چرا فرستادن جیبوتی ؟ زمان جنگ بینی آمریکا و شوروی رو به خاک مالیدیم حالا عربستان برای ما تصمیم میگیره که چیکار کنیم واقعا متاسفم
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    عزیز دل جنگ تو وطن خودمون بود ، اونجا حق کاملا آشکار بود و هرکاریو می تونستیم بکنیم ولی این کشتی دور از وطنمونه نمی تونیم زیاد ساپورتش کنیم ، مشکل همینجاست دیگه. همسایمون هم نیستن از بدشانسی.
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    فقط با تکیه بر قدرت و اراده پرودگار می توان گفت برای پیروزی این عزیزان و مردم یمن تکیه بر سوره نصر :ذا جاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ1وَ رَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فی‏ دینِ اللَّهِ أَفْواجاً2فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَ اسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کانَ تَوَّاباً3 ترجمه استاد مهدی فولادوند : (1) چون یاریِ خدا و پیروزی فرا رَسَد ، (2) و ببینی که مردم دسته دسته در دین خدا درآیند ، (3) پس به ستایش پروردگارت نیایشگر باش و از او آمرزش خواه ، که وی همواره توبه پذیر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس