رهبر انصارالله در سخنرانی درباره آخرین تحولات یمن گفت که در حملات به این کشور از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌شود.

در حمله به یمن از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌شود
گروه بین‌الملل مشرق - "سید عبدالملک الحوثی" رهبر انصارالله در سخنرانی درباره آخرین تحولات یمن گفت که در حملات به این کشور از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌شود و در عین حال سازمان‌های بین المللی چشمان خود را به این موضوع بسته‌اند.

وی افزود: ملت یمن هرگز در برابر هیچ کسی به جز خدا زانو نخواهد زد و کنفرانس‌ها و نشست‌هایی که برگزار می‌شود به جنایت‌ کشورهای حمله کننده مشروعیت نمی بخشد.

الحوثی گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی با شجاعت و آزادی در حال پیشروی در برابر القاعده هستند این در حالی است که القاعده از پشتیبانی هوایی و حمایت‌های دیگر بهره مند است.

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: اگر ارتش و کمیته‌های مردمی نبودند القاعده ملت یمن را با چاقو سر می‌برید و در حال حاضر ارتش و کمیته‌های مردمی در حال پیشبرد جنگ آزادگی در مقابله با نیروهای شر هستند.

وی گفت: هر کسی که به دنبال مشروعیت بخشیدن به حملات سعودی-آمریکایی علیه یمن است خود را رسوا کرده و در جنایت آنها شریک است و ارتش و نیروهای مردمی در نبرد آزادگی و استقلال خود ثابت قدم هستند چون در حال دفاع از یمن و ملت آن هستند.

سید عبدالملک الحوثی اضافه کرد: نظامی سعودی با حملات خود به یمن و کشتار زنان و کودکان و هدف قراردادن تمامی زیرساخت‌های حیاتی دشمنی خود با یمن را ثابت کرد و آیا جنایت کشتار کودکان و نابودی کشور اخلاق اسلامی است؟

رهبر جنبش انصارالله گفت: رنج‌های ملت یمن که به دلیل حملات ایجاد شده لکه ننگی است که همواره بر پیشانی نظام سعودی باقی خواهد ماند و جنایت‌هایی که نظام سعودی در یمن مرتکب می‌شود نشان می‌دهد که عربستان نظامی ظالم، متکبر و کیته توز است.

وی اضافه کرد: گروه‌های سیاسی که حملات عربستان به یمن را تایید کردند احمق و بازنده هستند و به تجاوزکنندگان می‌گوییم که شرطبندی بر فرار کرده‌ها و شکست خورده‌ها شرط بندی بیهوده است که به شکست می انجامد.

سید عبدالملک الحوثی در بخش دیگری از سخنانش گفت که تجاوز عربستان باعث توقف گفت‌وگوهای یمن تحت نظر سازمان ملل شد و تنها راه حل سیاسی برای موضوع یمن، گفت‌وگو تحت نظر یمنی‌ها و در کشوری بی طرف است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    آقا شما چند وقته می خواید یه حالی به عربستان بدید پس چی شد؟! چرا یه درس عبرت درست و حسابی بهش نمی دید؟ نیاز نیست ریاضی رو با خاک یکسان کنید. کافیه که یه انفجار تو دبی رخ بده. همین!!
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    وقتی جنگ شد ممنوعه و مجاز نداره. خودت هم اگر قدرت و توان داشتی می بایست حتما از سلاح ممنوعه استفاده میکردی.
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    انصارالله باید از سلاح دیپلماسی هم استفاده کنه. اگر انصاررالله بتونه خیلی سریع یک انتخابات راه بندازه و یک نفر را به عنوان رئیس جمهور جدید معرفی کنه ، با این کار جلوی قطع نامه های سازمان ملل گرفته میشه و این انقلاب مشروعیت پیدا میکنه.
  • من یمانی ام ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    خدا ان شاءالله این بزرگ مرد و همه آزادگان جهان رو حفظ کنه به امید آزادی یمن و سراسر منطقه و جهان از لوث وجود حرامی ها و تکفیری ها و صهیونیست ها و سعودی ها لبیک یا علی
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    الیس صبح بقریب زد ز خاک یمن این سپیده نابودی آل سعود رسیده
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    دوست عزیز دوبی تو اماراته!! همون بهتر که شما به جای عبدالملک تصمیم نمیگیری تا داخل پاک نشه به بیرون حمله کردن حماقت کامله به علاوه انصارااله با داعش فرق می کنه که شما میخوای یه بمب بذارن بی گناه و باگناه رو با هم بکشن
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    در عجبم از ناتوانی درک مردم مومن توسط انسان های بی ایمان. هیچ وقت شما غیر مومن ها نمیتونید جایگاه خدا رو در زندگی انسان های مومن تصور کنید. اگه میتونستی این این حرف مزخرف رو نمیزدی
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    انصافاً منش حضرت امام راحل رو داره این جوون
  • محمد ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    آیه قرانی که پشت سر آقا سید عزیز نوشته شده در تفاسیر مربوط به یاران امام زمان میباشد که مظلوم واقع میشوند ولی خداوند اجازه پیکار با دشمنان را به آنها میدهد و آنها را حمایت میکند...
  • پسر ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
    0 0
    خداوند پشت و پناه سید و یارانش مردم مقاوم یمن پیروز میشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس