کد خبر 418574
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هر موقع عضو هیأت مدیره باشگاه شد به یکی مثل من رای ندهد.

به گزارش مشرق، مقداد نجف‌نژاد در مورد مزایده چهارم پرسپولیس و استقلال و اینکه شرکتی به نام سمند خواهان خرید استقلال شده است، اظهار داشت: قطعا این شرکت دولتی نیست و فقط نظارت دولت را دارد. من قبلا در مصاحبه‌هایم گفته بودم باید چنین شرکت‌هایی برای خرید اقدام کنند. شرکت سمند هم عمومی است.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود ایران خودرو دارای بدهی است و فکر نمی‌کند این شرکت هم که وابسته به ایران خودرو است دارای بدهی باشد، گفت: شرکتی مثل ایران‌خودرو دارای چند صد شرکت زیرمجموعه است.شاید تعدادی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌خودرو بدهی داشته باشند که اگر شرکت سمند هم جزو همین دسته باشد اهلیتش اثبات نمی‌شود.

نجف‌نژاد در پاسخ به این سؤال که خیلی از کارشناسان معتقدند این دو باشگاه باید اجازه داده شوند و آیا او با این نظر موافق است یا نه، گفت: من هم این را می‌گویم. دلیل طرح دوفوریتی که 135 نماینده امضا کردند، همین است . در این طرح آمده که 3 بار نوبت مزایده کفایت می‌کند و باید پس از 3 بار طرق دیگر قانونی امتحان شود.

وی در مورد اینکه جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده که این نظر شخصی نجف‌نژاد است، اظهار داشت: آقای سبحانی اصلا چه می‌داند امضای 135 نماینده مجلس یعنی چه آیا نظر 135 نفر می‌شود نظر شخصی؟

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود با پیدا شدن خریدار برای دو باشگاه قرار است نمایندگان مجلس از ارائه این طرح دوفوریتی عقب‌نشینی کنند، گفت:‌اصلا چنین چیزی مطرح نشده است و تاکید کرده‌ایم که اگر سازمان خصوصی‌سازی نظر مجلس را تامین کنند و ما اطمینان خاطر داشته باشیم مشکلی با مزایده نداریم اما بگویم طرحی که ما در مجلس گذاشتیم کامل است و ما آینده استقلال و پرسپولیس را در این طرح دیده‌ایم. به هر حال ما دغدغه این دو باشگاه را داریم متاسفانه یک نفر در سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید این یک نظر شخص است که واقعا حرف عجیب و قریبی است. اگر راجع به مزایده هم این طوری فکر می‌کنند که خیلی خوب است!

وی ادامه داد:‌اگر آینده دو باشگاه روشن باشد برای نمایندگان مجلس اطمینان خاطر وجود داشته باشد حتما نظر به همراهی این مزایده است. مجلس هم می‌خواهد بازتاب نگرانی مردم، جامعه و هواداران را تشکیل دهد. اتفاقا سازمان خصوصی‌سازی باید از نظرات مجلس استقبال کند. یک سازمان دولتی که نباید به تصمیمات مجلس انتقاد داشته باشد.

وی در مورد اینکه تا مشخص شدن وضعیت مالکیت استقلال او و سایر مدیران این باشگاه چه تصمیمی دارد، گفت: ما تا آخرین لحظه که هستیم برای فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و شاید تا اوایل هفته آینده کاندیداهای سرمربیگری مشخص شود.

نجف‌نژاد در جواب به این پرسش که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال روی مربی خارجی نظر دارد تا ایرانی گفت: ما هم گزینه مداخلی مدنظر داریم و هم خارجی و هنوز چیزی مشخص نیست.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های انتقادی فرهاد مجیدی به هیأت مدیره و کادر فنی مبنی بر بی‌کفایت خواندن آنها تاکید کرد:‌ وقتی هر کسی جای خودش نباشد هر اظهارنظری می‌کند. من گلایه‌ای از مجیدی ندارم. او هم جزو استقلالی‌هاست ولی هر کسی باید جای خودش حرف بزند.

نجف‌نژاد در خصوص اینکه بیشترین انتقاد مجیدی به سمت او بوده که با سیاسی‌کاری در سال انتخابات مجلس به عنوان رئیس هیأت مدیره انتخاب شده، گفت: هر وقت آقای مجیدی عضو هیأت مدیره استقلال شد به من رای ندهد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود صحبت‌های مجیدی حاکی از آن است که او فصل آینده در نیمکت آبی‌پوشان حضور دارد،‌گفت:‌اصلا درست نیست هنوز هیچ تصمیم‌گیری نکرده‌ایم. اگر قرار به رفتن امیر قلعه‌نویی باشد باید عزت و حرمت او حفظ شود. آباد کردن خیلی سخت است ولی خراب کردن یک دقیقه انجام می‌شود. من به عنوان یکی از اعضای خانواده استقلال می‌گویم که امسال کسی کم‌فروشی نکرد و به جای پرداختن به اتفاقات گذشته باید به آینده فکر کنیم. ما چشم‌انداز روشنی را می‌بینم و به هواداران هم این اطمینان خاطر را می‌دهم که طوری برنامه‌ریزی کنیم که فصل آینده نتایج به دلخواه هواداران باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیرداغدارحجازی ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
    0 0
    لطفاشمانیزقلعه نوعی راهمراهی کن وازاستقلال برو فقط بببببببببررررررررررررووووووووووووووافتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس