کد خبر 418413
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت سرمربی این تیم برای فصل آینده گفت: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و ابتدا باید بحث مالکیت این باشگاه روشن شود.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در مورد اینکه برخی معتقدند هیئت مدیره استقلال از امیر قلعه‌نویی عبور کرده است، گفت: در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توان اظهارنظر روشنی درمورد نیمکت مربیگری استقلال داشت. الان همه منتظر هستند تا ببینند بحث خصوصی‌سازی به کجا می‌رسد. هیئت مدیره استقلال مثل همیشه گاهی اوقات تشکیل جلسه می‌دهد تا در مورد بدهی‌ها و خیلی مسائل دیگر صحبت کند.

او ادامه داد: جلسه روز دوشنبه به بررسی عملکرد استقلال در دو فصل اخیر ربط داشت. در حال حاضر اعضای هیئت مدیره استقلال موظف هستند چیزی که برعهده آنها است را به نحو احسن انجام دهند. حالا باید منتظر ماند و دید که بحث خصوصی‌سازی به کجا می‌رسد و آیا واقعا این‌بار همه‌چیز واقعی خواهد بود یا خیر.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه روز گذشته در مورد گزینه‌های خاصی برای مربیگری استقلال صحبت شد، گفت: هیئت مدیره فعلا گزینه‌ای برای نیمکت استقلال ندارد. قرار شد اگر جلسه دیگری برگزار شد، اعضا در مورد گزینه‌های موردنظرشان بحث کنند. اگر استقلال به شخص خاصی واگذار شود، این موضوع دیگر منتفی خواهد شد چون مالک استقلال این حق را دارد تا درمورد انتخاب مسئولان باشگاه و سرمربی تصمیم بگیرد.

پورحیدری درمورد اینکه آیا خودش مخالف حضور مربی خارجی در استقلال است، گفت: من مخالف نیستم. فرقی ندارد مربی داخلی باشد یا خارجی، ولی مربیان استقلال و پرسپولیس همیشه با نتیجه گرفتن مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. درمورد انتخاب سرمربی فصل آینده باید تصمیمی درست و عاقلانه گرفته شود.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی هیئت مدیره و کادرفنی استقلال را بی‌کفایت خوانده به تسنیم گفت: ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم. با توجه به نتایج دو سال اخیر طبیعی است که همه استقلالی‌ها ناراحت باشند. من درباره حرف‌های مجیدی نظری ندارم و فقط امیدوارم یک نفر پیدا شود و استقلال را بخرد تا تیم از این شرایط خارج شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    واله هواداران را مسخره می کنید تا یه تیم دست و پا شکسته جمع و جور کنید برا فصل بعد !!!! فصل بعد هم استقلال بدتر از فصل قبل !!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس