کد خبر 418475
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

مربی تیم استقلال با بیان اینکه اگر مجیدی تعصب داشت استقلال را تنها نمی‌گذاشت،گفت: متاسفانه احترام گذاشتن در فوتبال از بین رفته است.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در مورد صحبت‌های جنجالی مجیدی گفت: این آقایان چون در تیم نبودند، نمی‌دانند استقلال چه مشکلاتی داشت. متاسفانه بعضی‌ها فقط بلد هستند حرف بزنند. حرف‌های مجیدی ذره‌ای برایم مهم نیست. خودمان از همه بیشتر ناراحت هستیم و خون دل می‌خوریم چون می‌دانیم هواداران استقلال چه شرایطی را تحمل کردند و چقدر ناراحت شدند.

او ادامه داد: افراد در هر جایگاهی باید احترام دیگران را نگه دارند. این درست که استقلال قهرمان نشده ولی آسمان که به زمین نرسیده است. در ضمن قرار نیست قلعه‌نویی هر سال استقلال را قهرمان کند. در فوتبال همیشه روزهای خوب و بد وجود دارد. مگر همین مجیدی نبود که 2 بار استقلال را در حساس‌ترین شرایط تنها گذاشت و به هر دلیلی جدا شد؟ اگر او تعصب داشت استقلال را تنها نمی‌گذاشت.

زرینچه خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند با سیاه‌بازی خودشان را مطرح کنند ولی من باز هم می‌گویم که بازیکنان و کادر فنی استقلال هم ناراحت هستند و دوست نداشتیم در این فصل هواداران را ناراحت کنیم. قلعه‌نویی در گذشته برای استقلال قهرمانی آورده، سوال من این است که آیا این مربی چند سال پیش که برای استقلال قهرمانی می‌آورد، آن زمان هم بی کفایت بود؟ بهتر است بعضی‌ها بدانند چه جملاتی را به زبان می‌آورند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید مسعود ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    تیترتون رو درست کنید حمله دستیار قلعه نویی نه زرینچه
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    زرینچه یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ استقلال بود که در شانش نبود دستیار قلعه بشه. ولی با خیانتی که به حجازی کرد تمام محبوبیت خودشو از دست داد
  • حیاتی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    کسی که در گود بوده می داند آقا جواد چه می گوید
  • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    اخه تو چی میگی.یکی بیاد بهش بگه تو که خودت رو به پست کمک مربی شدن فروختی تو دیگه چی میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس