کد خبر 418924
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ به انتخاب بازیکنان و هواداران این تیم جایزه بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ منچستریونایتد را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، داوید دخه‌آ که در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی داشت با کسب بیشترین آرا از سوی بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل جاری منچستریونایتد انتخاب شد و جایزه "سِر مت بازبی" را از دستان لوئیز فن‌خال سرمربی هلندی این تیم دریافت کرد.

این دروازه‌‌بان 24 ساله که براساس رأی هم‌تیمی‌هایش به این عنوان رسید، پس از دریافت این جایزه گفت: می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم. آنها در این فصل فوق‌العاده بودند و دوست‌شان دارم. ما جمع فوق‌العاده‌ای در رختکن داریم و مایلم از همه شما تشکر کنم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که «بهترین مهار توپی که در فصل جاری داشته‌ای, کدام بوده است؟» عنوان کرد: به نظرم برای دروازه‌بان هر مهار توپ مهم است، چون از این طریق به تیم کمک می‌کند. از اینکه این جایزه را دریافت کردم، خوشحالم و بار دیگر از هم‌تیمی‌هایم قدردانی می‌کنم.

همچنین فن‌خال با رو کردن به دروازه‌بان اسپانیایی تیمش که جایزه بهترین بازیکن فصل شیاطین سرخ به انتخاب هواداران را نیز از آن خود کرد، گفت: به تو خیلی افتخار می‌کنم. تو بیشتر از هر بازیکن دیگر در منچستریونایتد پیشرفت داشته‌ای. با نظر هواداران موافقم. تبریک می‌گویم، تو شایسته این جایزه هستی.

دخه‌آ هم در ادامه عنوان کرد: همانطور که فن‌خال پیش از این گفته بود، ما بهترین هواداران را در جهان داریم و مایلم از همه آنها تشکر کنم. هواداران همیشه پشت ما بوده‌اند و هر کجا که رفته‌ایم، تنهایمان نگذاشته‌اند و این برای ما فوق‌العاده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس