متاسفانه در روزها و ماههای گذشته و در پی فراگیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی به تناوب اخباری کذب از سوی افراد ناشناس در جهت نا امن نشان دادن فضای کشور، استان خوزستان و شهر اهواز صورت می گیرد که جا دارد مسئولین مربوطه به صورت ریشه ای و با حساسیت بیشتری این مساله را دنبال کنند.

 به گزارش مشرق، امروز در پی تماس تعدادی از کاربران متوجه شدیم تصاویری در شبکه اجتماعی موبایلی نقل شده است که حکایت از حادثه گروگانگیری در مرکز شهر اهواز (ساختمان نمایندگی یک شرکت موبایل خیابان شریعتی نبش طالقانی) خبر می دهد.

پس از دریافت تصاویر از سوی کاربران پی بردیم که تصاویر مربوط به رزمایش و مانور امنیت اجتماعی یگان نوپو نیروی انتظامی خوزستان در اواسط مهرماه سال گذشته بوده است که با مراجعه به لینک زیر می توانید تصاویر کامل این مانور را ببینید. (تصاویر/ عملیات یگان نوپو در اهواز  http://www.khouznews.ir/fa/news/48310)

متاسفانه در روزها و ماههای گذشته و در پی فراگیر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی به تناوب اخباری کذب از سوی افراد ناشناس در جهت نا امن نشان دادن فضای کشور، استان خوزستان و شهر اهواز صورت می گیرد که جا دارد مسئولین مربوطه به صورت ریشه ای و با حساسیت بیشتری این مساله را دنبال کنند. به حادثه مهاباد  به عنوان نمونه بارز این دروغ پراکنی ها در راستای برهم زدن امنیت شهروندان  می توان اشاره کرد.
 

دروغ پردازی در شبکه‌های اجتماعی موبایلی برای نا امن جلوه دادن اهواز+عکس

در این زمینه همچنین ازشهروندان محترم نیز انتظار می رود با دقت و تامل بیشتری به این دست اخبار مواجه شوند و از تکثیر و انتشار اخباری که از صحت و سقم آن اطلاع کافی ندارند خودداری کنند.

منبع: خوزنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    زخمی شدن اون دوتا مامور هم دروغ بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مردم چی فرض کردید
  • پری ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    مردم همیشه در صحنه ..
  • ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    کدوم دو تا مامور، این ماجرا رو با چی قاطی کردی؟ باز قرصاتو پشت و رو خوردی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس