جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش با اشاره به حضور این قرارگاه در رزمایش مشترک سراسری "محمد رسول الله"(ص) گفت: قرارگاه پدافند هوایی با حضور در این رزمایش تنها بخشی از توانمندی‌های خود در دفاع از آسمان کشور را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش صبح امروز با حضور امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرماندهی این قرارگاه برگزار شد.

صباحی‌فرد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث اظهار داشت: به یاری خداوند در سال 93 قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) اقدامات بسیار تأثیرگذاری به انجام رساند که بازتاب جهانی داشت و نشاندن هواپیمای "ایساف" در "بندر عباس"، اعلام اینکه آسمان کشور امن‌ترین آسمان در بین کشور‌های منطقه است و افزایش پرواز‌های کشور از 400 فروند به بیش از هزار فروند از جمله این افتخارات بوده است.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به حضور این قرارگاه در رزمایش مشترک سراسری "محمد رسول الله"(ص) گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در این رزمایش تنها بخشی از توانمندی‌های خود در دفاع از آسمان کشور را به نمایش گذاشت و با شلیک‌های موفق و سرنگونی اهداف پرنده، حضور خوبی در این رزمایش داشت.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در سال 94 که از سوی مقام معظم فرماندهی کل قوا سال همدلی و همزبانی نام گرفته است، پیشرفت‌ها و دستاوردهای بیشتری در حوزه افزایش توان رزمی و دفاعی در قرارگاه حاصل شود.

همچنین در این مراسم پیام امیر سرلشکر "عطا‌الله صالحی" فرماندهی کل ارتش به مناسبت سالروز آزادسازی "خرمشهر " برای حاضرین قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس