کد خبر 417495
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش نسبت به صحبت‌های مسئولان شرکت استیل‌آذین واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، منصور عرفانیان در مورد اظهارات حسین هدایتی مبنی بر احتمال برنده شدن شرکت استیل‌آذین ایرانیان در مزایده سوم واگذاری باشگاه پرسپولیس با حکم دیوان عدالت اداری اظهار داشت: بعید می‌دانم مسئولان بخواهند با توجه به مزایده سوم رأی صادر کنند.

وی ادامه داد: برخی‌ها پیش از این هم خودشان را برنده مزایده اعلام کرده بودند و حتی برای این مسئله پیام تبریک هم فرستادند و تأکید می‌کردند اگر در مزایده سوم برنده نشوند تخلف صورت گرفته است، این آقایان دست به فضاسازی می‌زنند و حاشیه سازی می‌کنند اما ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش افزود: اگر قرار به معرفی برنده از طریق مزایده سوم باشد شرکت بهنام پیشرو کیش به خاطر اینکه مبلغ بیشتری را پیشنهاد داده بود و مشکل قانونی هم نداشت برنده خواهد بود.

عرفانیان تصریح کرد: رئیس سازمان خصوصی‌سازی یک روز پیش از اعلام نتیجه مزایده سوم ‌و در گفت‌وگو با شبکه خبر اعلام کرد که مدارک شرکت بهنام پیشرو کیش برای شرکت در مزایده مشکلی نداشته است. طبق اعلام ایشان 2 برداشت از قانون در مورد واریز پول به حساب سازمان خصوصی‌سازی می‌شود، یکی اینکه یک روز پیش از مزایده اقدام به واریز وجه صورت گرفته باشد و دیگری اینکه وجه مورد نظر یک روز قبل از مزایده به حساب این سازمان نشسته باشد که در این مورد تفسیر قانون به ضرر شرکت بهنام پیشرو کیش شده است.

وی عنوان کرد: به تصمیم متولیان احترام می‌گذاریم و با سکوت خود نشان می‌دهیم به قانون پایبند هستیم و البته سر و کاری هم با شلوغ کاری نداریم.

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش در پاسخ به این سؤال که اگر شرکت استیل‌آذین بدون تسویه حساب بدهی بانکی وارد مزایده سوم شود آیا به این مسئله اعتراض می‌کند یا خیر، گفت: در این باره مسئولان خصوصی‌سازی باید اظهار نظر کنند و درست نیست ما بخواهیم حرفی بزنیم اما برخی‌ها دوست دارند به جای مسئولان سازمان خصوصی‌سازی اظهار نظر کنند و حکم هم بدهند.

عرفانیان ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم اگر قرار باشد با توجه به مزایده سوم مالک جدید باشگاه پرسپولیس اعلام شود شرکت بهنام پیشرو کیش از هر نظر ارجحیت دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شرکت بهنام پیشرو کیش در مزایده چهارم شرکت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: با قدرت در این مزایده شرکت می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    امیدوارم مسولان امنیتی جلوی کارهای هدایتی روبگیرن
  • ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    شركت آقاي خادم و شركاء قصد خريد پرسپوليس را دارند به خاطر همين پرسپوليس و استقلال را ميخواهند زمين بزنند كه مفت بخرند
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    0 0
    آقاي خادم سهام دار شركت بهنام پيشرو هستند كه تازه تأسيس شده خوبه همه بدانند كه پشت پرده نتيجه نگرفتن پرسپوليس و استقلال چيست البته اگر مشرق فاشيست بازي در نياره؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس