کد خبر 417576
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

نماینده حسین هدایتی در بحث خصوصی سازی می گوید شایعات درباره صدور رای دیوان به سود آنها واقعیت ندارد.

به گزارش مشرق، از عصر روز شنبه، شایعه ای در فضای مجازی پیچید که دیوان عدالت اداری به سود استیل آذین رای داده و این شرکت مالک جدید پرسپولیس است. این شایعه در عصر یک روز تعطیل درحالی که کشور دو روز پیش از این را هم تعطیل بوده است ، رسانه ای شد.

حسین هدایتی البته پیشتر در اینستاگرامش نوشته بود دیوان عدالت اداری روز یکشنبه به سود آنها رای می دهد و پرونده پرسپولیس به سود آنها مغلوبه می شود اما حالا امیر عابدینی در این باره می گوید :«هم اینک که حوالی ظهر روز یکشنبه است هنوز حکمی در این باره صادر نشده اما آخرین بار چهارشنبه دادخواست استیل آذین ایرانیان در یکی از شعب رسیدگی دیوان عدالت اداری پذیرفته شد و قضات محترم درحال رسیدگی به پرونده هستند. ما امید داریم که تا آخر وقت امروز ، حکم صادر شود اما هنوز حکمی صادر نشده است.»

او در ادامه درباره این حکم گفت:«اگر هم حکمی صادر شود به این معنی نیست که برنده مزایده استیل آذین است که ماهیتا دیوان عدالت اداری چنین احکامی صادر نمی کند. بلکه ما در دادخواست مان خواهان جلوگیری از برگزاری مزایده چهارم و بررسی دوباره پرونده تقاضای خرید پرسپولیس در شورای واگذاری هستیم .»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس