کد خبر 417443
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

مديرعامل شرکت صنايع هواپيماسازي ايران از طراحي و توليد يک هواپيماي جديد ۷۰ نفره در داخل کشور خبر داد و گفت: توليد هواپيماي ايران ۱۴۰ ادامه دارد، اما اجازه پرواز آن پس از سانحه سال گذشته لغو شد.

به گزارش مشرق، محمد سيرتي در جمع خبرنگاران از ساخت يک هواپيماي جديد در شرکت صنايع هواپيماسازي ايران خبر داد و گفت: طراحي و توليد يک هواپيماي ۷۰ نفره در دستور کار قرار دارد که با تامين منابع مالي ساخت آن را شروع مي‌کنيم.

مديرعامل شرکت صنايع هواپيماسازي ايران با اشاره به اينکه دفتر طراحي ما کار طراحي اين هواپيما را انجام مي‌دهد، بيان کرد: با توجه به تجربياتي که در ساخت هواپيماهاي مسافري به دست آورده‌ايم اين هواپيما ساخته مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه توليد هواپيماي ايران ۱۴۰ در اين شرکت ادامه دارد، گفت: اما اجازه پرواز اين هواپيما پس از سانحه سال گذشته لغو شده است.

مديرعامل شرکت صنايع هواپيماسازي با اشاره به اينکه هواپيماسازي در دنيا با هماهنگي چند شرکت انجام مي‌شود، گفت: اما به دليل تحريم‌ها ناگزيريم تا خيلي از کارهاي ساخت هواپيما را خودمان انجام دهيم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    2 0
    موتورشو عوض کنید. این موتور 2500 اسبی قدرت نگه داشتن هواپیما را در شرایط یک موتوره در ارتفاع مناسب در جغرافیای ایران ندارد. اول عیبشو برطرف کنید بعد تولیدشو ادامه بدید. اگه از اشتباهات درس نگیریم به هیچ جا نمیرسیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس