کد خبر 417432
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

نماینده مردم تبریز در مجلس از قضاوت داور بازی تراکتورسازی و نفت تهران انتقاد کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از نحوه داوری بازی تراکتورسازی و نفت تهران انتقاد کرد.

انتقاد اینستاگرامی پزشکیان از داوری تراکتور و نفت

وی در ادامه نوشت: در چنین بازی های حساسی انتظار می رود افراد معقول تری برای داوری انتخاب شوند چرا که داور یک بازی،با در نظر گرفتن کلیه جوانب امر باید از ایجاد تنش بکاهد ولی ما شاهد بودیم که داور در اخراج آندرانیک تیموریان می توانست کمی اغماض کند اما اینگونه نبود.

در دقیقه هفتاد تراکتور بازی را سه بر یک در دست داشت و با رفتار غیر منصفانه داور،تیموریان اخراج شد.در صورتی که داور می توانست بدون غرض ورزی از دادن کارت قرمز به وی امتناع کند.
 
حتی در خصوص احتمال پنالتی هجده قدم نیز داور بدون توجه عبور کرد و این رفتار وی جای سوال دارد.

هیچ یک از ما قضایای ورود تیم تراکتورسازی به لیگ برتر را از یاد نبرده ایم و حتی داور بازی دیروز در بازی های قبلی نیز همچون بازی با سپاهان به نفع آن تیم سوت زد و داوری نا صحیحی داشت و این نیز جای سوال دارد.
 
رسیدن خبر قهرمانی موجب شد تا تیم حالت تدافعی به خود بگیرد و لزومی برای حمله نبیند و این موضوع به جد مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیریت این بازی،امنیت داخلی و روند حاکم بر آن جای سوال و بحث دارد و مدیریت ارشد استان باید پیگیر موضوع باشند.

ما نمایندگان هم اهتمام جدی داریم تا با نوشتن نامه ای به وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون موضوع را پیگیری کنیم و آنان باید پاسخگو باشند.
 
دروغ گفتن به مردم قابل پذیرش نیست،اگر به مردم دروغ گفته شود حتی بعد از آن واقعیت بیان شود آنها باور نخواهند کرد و این قضیه را تشدید می‌کند.

تاثیرات بازی با نفت با توجه به حضور دکتر روحانی طی هفته جاری در استان هم می تواند مثبت و هم منفی باشد و مدیران استانی می توانند با تدبیر و درایت درخواست پیگیری موضوع را از دولت و وزارت ورزش و جوانان داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نانشناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    دکتر پزشکیان همون که وزیر احمدی خودمون بود؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس