کد خبر 417323
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

مصدومیت شدید کار دست هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس داد.

به گزارش مشرق، احمد نورالهی، هافبک جوان پرسپولیس که اخیراً به تیم ملی هم دعوت شده است بعد از بازی برگشت سرخپوشان مقابل الهلال عربستان کتف خود را به جراحان خواهد سپرد.

هافبک پرسپولیس قبل از بازی این تیم مقابل گسترش فولاد از ناحیه کپسول مفصل کتف دچار مصدومیت شد و در بازی‌های اخیر این تیم نیز به زور آمپول به میدان رفته است. با تشخیص پزشکان متخصص نورالهی باید خیلی زود کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد اما بازی‌های حساس پرسپولیس باعث شده که برانکو از این بازیکن بخواهد بعد از بازی برگشت سرخپوشان مقابل الهلال کتفش را جراحی کند.

با توجه به این قضیه نورالهی بعد از بازی برگشت پرسپولیس با الهلال کتف خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد و بعد از آن به مدت دو ماه باید دور از میدان باشد. با این تفاسیر هافبک جوان پرسپولیس نمی‌تواند در اردوی تیم ملی نیز حضور پیدا کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    این آقا پدرش قبلافرماندار شهر گنبد بودالانم توی استانداری مدیرکل هستش،آزادشهر بازیکنان از این تکنیکی تر داشت این آقاتوی های آزادشهر همه بازهارو دخیره بود به واسطه پدرش الان تو تیم پرسپولیسه ای کاش بقیه جوانهای تکنیکی هم از این شانسها داشتن ای کاشششششش
  • آرش ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    0 0
    اگه همه کسانی که با پارتی وارد هرکاری میشن با لیاقت و با کیفیت باشن،عیب که نداره اتفاقا نوش جونشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس