کد خبر 417269
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه موفق شدند دو زورگیر ۱۵ و ۱۸ ساله را که بیش از ده فقره زورگیری را در سابقه خود داشتند، دستگیر کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ رسول قنبری با اشاره به دستگیری دو سارق زورگیر در محدوده شرق تهران اظهار داشت: در پی بروز چندین فقره سرقت به عنف توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه ادامه داد: به دنبال بررسی موضوع، تیم ویژه تشکیل شد و با به دست آمدن مشخصات ظاهری موتورسیکلت، شناسایی موتورسیکلت مذکور و سرنشینان آن به تمامی واحدهای گشتی مستقر در محدوده این کلانتری ابلاغ شد.

وی افزود: پس از چند روز مراقبت‌های پلیسی به منظور شناسایی متهمان، در ساعت ۴۷ دقیقه نیمه شب، ماموران یکی از گشت‌های انتظامی، توانستند این متهمان را در حالی شناسایی کنند که موتورسیکلت آن‌ها در مقابل یک سوپرمارکت متوقف بود و یکی از آن‌ها یک قبضه چاقو در دست داشت.

قنبری با بیان اینکه یکی از سارقان با دیدن پلیس به سرعت متواری و دیگری توسط ماموران دستگیر شد، گفت: پس از دستگیری یکی از دو سارق مذکور، ماموران به تعقیب متهم دیگر پرداختند و در حالی که متهم فراری، به دستورات مکرر ایست پلیس توجهی نداشت، ماموران با رعایت قانون به کارگیری اسلحه، اقدام به شلیک ۳ تیر هوایی کرده و در ادامه موفق شدند وی را نیز دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه افزود: پس از دستگیری هر دو متهم و انتقال آن‌ها به کلانتری، تعدادی از شکات با حضور در کلانتری توانستند هر دو متهم را شناسایی کنند و متهمان ۱۸ و ۱۵ ساله که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند در نهایت به بیش از ۱۰ فقره زورگیری از شهروندان پایتخت اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرائم احتمالی، در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس