کد خبر 417157
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷

یک منبع نظامی یمنی به تشریح جزئیات نقض مکرر آتش بسی اشاره کرد که آل سعود و مزدورانش از زمان اعلام آن در سه شنبه بیست و دوم اریبهشت تا کنون، بارها آن را نقض کرده اند.

به گزارش مشرق، این منبع یمنی در گفت و گو با خبرگزاری یمن(سبأ)، خاطر نشان کرد متجاوزان سعودی و مزدورانشان همچنین به آتش بس ادامه می دهند.

این منبع خاطر نشان کرد متجاوزان سعودی و مزدورانشان اعم از تروریست های القاعده و شبه نظامیان منصور هادی همچنان به نقض آتش بس ادامه می دهند.

ادامه حملات به استان های صعده و حجه


این منبع افزود جنگنده های سعودی همچنان به پرواز بر فراز برخی استان ها و بمباران برخی مناطق در استان صعده و استان حجه ادامه می دهند، همزمان با این حملات،‌توپخانه ها و تانک های سعودی هم این مناطق را گلوله باران می کنند.

به گفته این منبع، متجاوزان سعودی، از سمت کوه تویلق، مناطق الحصامه و المنزاله در نزدیک مرزها را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار می  دهند، متجاوزان همچنین از سمت الردیف و جبل جحفان، منطقه المنزاله را گلوله باران می کنند.

این منبع از حملات نظامیان سعودی با سلاح های متوسط به منطقه الملاحیط یمن خبر داد.

منبع یمنی خاطر نشان کرد متجاوزان سعودی همچنین چندین موشک و گلوله خمپاره به سمت منطقه المزرق در استان حجه و برخی مناطق مرزی در استان صعده شلیک کرده اند.

جزئیات تجاوزات تروریست های القاعده و شبه نظامیان منصور هادی


منبع یمنی در خصوص تجاوزات تروریست های القاعده و شبه نظامیان وابسته به عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی فراری یمن به شهروندان و مواضع ارتش و نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی در برخی استان ها اعلام کرد این عناصر، منطقه المنصوره استان عدن را با گلوله های تانک و تیربار در امتداد خط ساحلی و فرودگاه هدف قرار دادند. همچنین منطقه العریض، بیراحمد و خورمکسر هم هدف حملات راکتی قرار گرفت.

این منبع خاطر نشان کرد عناصر القاعده و شبه نظامیان منصور هادی در محله  عبدالقوی در الشیخ عثمان،‌منطقه العریش را با تانک و خمپاره و انواع  تیربار به مدت یک ساعت کامل گلوله باران کردند.

این منبع همچنین از تحرکات کشتی های جنگی متجاوزان سعودی در ساحل بیت الصبیحی و انتقال آنها از باب المندب به سمت عدن و از عدن به باب المندب خبر داد.
منبع یمنی در خصوص تحرکات تروریست های القاعده و شبه نظامیان مسلح طرفدار منصور هادی در استان الجوف گفت عناصر القاعده دو نقطه در "خب الشعف" در جاده الیتمه و منطقه الیتمه را گلوله باران کردند.

به گفته این منبع، عناصر القاعده و شبه نظامیان مسلح در استان تعزیز هم، بار دیگر محله های المنتزه و الجحمیله را گلوله باران کردند و یک شهروند را در حالی که سوار بر موتورسیکلت خود در خیابان بود، به ضرب گلوله کشتند.

تحرکات تروریست های القاعده و شبه نظامیان منصور هادی در استان های شبوه،‌لحج و الضالع

منبع یمنی در خصوص اوضاع شبوه،‌لحج و الضالع اظهار داشت عناصر القاعده که در  الصعید مستقر هستند، هشت گلوله خمپاره به سمت شهر عتق و نقطه الجلفوز شلیک کردند.

این عناصر در الحوطه لحج به مواضع ارتش و کمیته های مردمی با  انواع سلاح های خود حمله کردند. شهر الضالع هم هدف حملات تروریست های القاعده و شبه نظامیان وابسته به منصور هادی قرار گرفته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    نه به اون بزن بهاریتان نه به این ناله و زاریتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس