کد خبر 417039
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که داور دربی هشتادم تهران پس از گل برتری سرخپوشان به نفع استقلالی‌ها سوت زده است.

به گزارش مشرق، هادی نوروزی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: واقعاً برد خیلی خوبی بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در یک بازی برتر نسبت به استقلال، این تیم را شکست دهیم. این پیروزی پایان خوبی بود بر لیگ بدی که داشتیم. 

وی در خصوص درگیری‌هایی که در خلال بازی و همچنین پس از دربی 80 بین بازیکنان رخ داد، گفت: این درگیری‌ها طبیعی بود. استقلالی‌ها باخته بودند و طبیعی بود که بخواهند این کارها را انجام دهند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد تورج حق‌وردی در دربی 80 عنوان کرد: تا قبل از اینکه ما به استقلال گل بزنیم قضاوت حق‌وردی خیلی خوب بود اما بعد از آن شرایط کمی تفاوت کرد و حق‌وردی تمام صحنه‌های 50 - 50 را به نفع استقلال سوت می‌زد. او حتی یک پنالتی صددرصد هم برای ما نگرفت، این در شرایطی بود که کوچکترین برخورد را برای استقلال خطا می‌گرفت.

نوروزی در مورد پاس گلی که برای علی علیپور در بازی با  استقلال ارسال کرد، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم که به استقلال گل بزنم اما پاس گل دادن هم لذت خاص خودش را دارد. خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای پرسپولیس در بازی حساس با استقلال مثمرثمر باشم. به نوعی با پاس گلی که به علیپور دادم در ارسال پاس گل در دربی «هادی رفت‌وبرگشت» شدم.

وی در خصوص وضعیت مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: قول داده‌اند که پاداش پیروزی برابر استقلال را به ما بدهند اما مهمتر از پاداش مشکلات مالی بازیکنان است که باید برطرف شود. به نوعی برای ما بازیکنان پاداش مهم نیست بلکه مهمترین مسئله مبالغ قراردادها و طلب‌های‌مان است که باید پرداخت شود. ما می‌دانیم که وضع مالی باشگاه بسیار خراب است اما امیدوارم مشکلات‌مان برطرف شود.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حضور تعدادی از اقوامش در دربی که به شکل خاصی او را مورد تشویق قرار دادند، اظهارداشت: غیر از برادر و فرزندم تعداد زیادی از اقوام و همشهری‌هایم به ورزشگاه آمده بودند که به من روحیه بدهند. من از این عزیزان تشکر می‌کنم و خوشحالم که توانستم آنها را شاد کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس