کد خبر 416981
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۸

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در دقیقه ۳ باید برای پرسپولیس یک خطای پنالتی می‌گرفت.

به گزارش مشرق، سیدرضا غیاثی در مورد نحوه قضاوت تورج حق‌وردی در دقیقه 80 گفت: تورج حق‌وردی و کمک‌هایش در این مسابقه در مجموع عملکرد خوبی و راضی‌کننده داشتند هر چند در دقیقه 3 مدافع استقلال روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد که داور از اعلام این پنالتی خودداری کرد.

وی افزود: در دقیقه 23 نیز امید ابراهیمی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد که در این صحنه داور به درستی دستور ادامه بازی داد و شاید بهتر است بگویم اگر می‌خواست سخت‌گیری کند می‌توانست این صحنه را پنالتی اعلام کند اما در حالت خیلی سختگیرانه.

غیاثی با اشاره به صحنه‌های دیگر که در نیمه اول دربی اتفاق افتاد، گفت: کارت زردی که به حنیف‌عمران‌زاده نشان داده شد کاملاً درست بود و در دقیقه 45 هم وحید طالب‌لو بدون آنکه خطای روی امید عالیشاه انجام دهد توپ او را مهار کرد.

رئیس اسبق کمیته داوران با اشاره به قضاوت حق‌وردی در نیمه دوم گفت: کارت زردی که به امیرحسین صادقی در دقیقه 63 نشان داد کاملاً درست بود اما اخطاری که به مهدی طارمی به خاطر سرنگون شدن در محوطه جریمه استقلال داد درست نبود هرچند در آن صحنه هم هیچ پنالتی رخ نداده بود اما نشان دادن اخطار به طارمی هم درست نبود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    تابلوه که پرسپولیسی هستی اقای غیاثی
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶
    0 0
    جمع کن باباا لنگی ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس