کد خبر 416731
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹

سید محمود علوی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از برخی از غرفه‌های ناشران عمومی بازدید کرد و در یکی از غرفه‌ها شعری از نیما یوشیج را خواند.

به گزارش مشرق، سید محمود علوی - وزیر اطلاعات - صبح امروز 24 اردیبهشت ماه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافت و از برخی غرفه‌های بخش ناشران داخلی نمایشگاه کتاب بازدید کرد.

این بازدید پس از برگزاری جلسه‌ با ناشران و سیدعباس صالحی (معاون فرهنگی وزیر ارشاد) صورت گرفت. علوی در حین بازدیدش از نمایشگاه به برخی از غرفه‌های بخش ناشران عمومی سر زد و در یکی از این غرفه‌ها شعری از نیما یوشیج را خواند.

او در ادامه در جمع خبرنگاران درباره‌ حضورش در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: افسوس می‌خورم که مشغولیت‌ها و مسئولیت‌های کاری، فرصت زیادی برایم باقی نمی‌گذارد تا از این فرصت ارزشمند بهره کافی ببرم.

او با اشاره به حجم بازدیدکنندگان نمایشگاه در زمانی که در بخش ناشران عمومی حاضر بود، گفت: استقبال از نمایشگاه بسیار خوب و با معنا است و بازدیدکنندگان دقیقا با نگاه کنجکاوانه و یک نگاه انتخاب‌گر و گزینش گرایانه به کتاب‌ها نگاه می‌کنند و می‌خواهند کتاب‌های ارزشمند را تهیه کنند. این رویکرد زیبا در بین مردم به‌خصوص نسل جوان که تشنه آگاهی و معرفتند بسیار ارزشمند است.

وزیر اطلاعات گفت: امیدواریم سال به سال نمایشگاه با نورپردازی‌ها و ابتکارهای افزون‌تر و آثار ارزشمندتر برپا شود.

او گفت: خوشحالیم که امسال صاحبان اندیشه و قلم 76 هزار عنوان کتاب به کتابخانه‌ی ایران اسلامی اضافه کرده‌اند و این کتاب‌ها در نمایشگاه به نمایش درآمده است. امیدواریم این حرکت علم و دانش و فضیلت در کشور روز به روز رو به رشد باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس