کد خبر 416650
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

شکراللهی گفت: موسسه فرهنگی سرلگر شهید حاج احمد کاظمی با بیش از 55 عنوان کتاب که 40 عنوان آن کتب چاپ اول این موسسه است در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است.

به گزارش مشرق، مجید شکراللهی مسئول غرفه انتشارات موسسه شهید کاظمی، با اشاره به حضور این نشر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی دفاع مقدس اظهار کرد: این نشر با کتاب هایی چون "نامزد خوشگل من" به  نویسندگی حمید داودآبادی، "اخراجی ها" شامل زندگی زندگینامه سردار شهید حاج احمد علافی به قلم غلامرضا قلی زاده و موسی غیور در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است. همچنین این کتابها در چند روز اخیر از استقبال خوبی نیز برخوردار بوده است.
 
وی افزود: از دیگر کتبی که مخاطبان از آنها استقبال کردند می توان به کتاب "ما مفتخریم به این دشمنی" اشاره کرد که به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد دشمن شناسی می پردازد.
 
"زندگی به سبک جهادی" از دیگر کتابهایی بود که وی به آن اشاره کرد و گفت: این کتاب به کوشش حجت الاسلام محمد تاجیک رستمی در 6 فصل(کلیات جهاد و فرهنگ جهادی – تولید علم وفرهنگ جهادی– حوزه علمیه و فرهنگ جهادی – دانشگاه و فرهنگ جهادی – زنان و فرهنگ جهادی– اقتصاد و فرهنگ جهادی) در 320صفحه رقعی منتشر شده است.
 
خاطر نشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

دفاع پرس


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    بابا اینا رو روز اول بگین که ما بخریم این کتابا رو، الان به چه دردمون می خوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس