کد خبر 416642
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

سرمربی تراکتورسازی گفت: هواداران در دیدار فردا حتما یار دوازدهم خواهند بود و کار قهرمانی را تمام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار نفت تهران گفت: فردا بازی سختی مقابل یکی از حریفان‌ سرسخت‌مان داریم با تیمی روبه‌رو می‌شویم که سازماندهی قوی دارد. آنها در دفاع بسته هستند و در دفاع و حملات با بازیکنان سرعتی خود بسیار قوی ظاهر می‌شوند.

وی افزود: ما هم تراکتورسازی هستیم و باید فردا بازی در حد نام‌مان و لیاقت تراکتورسازی به نمایش بگذاریم. پیروزی 4 بر یک مقابل استقلال در تهران هم روی بدنه تیم و هم روی هواداران تأثیر مثبتی گذاشته است. شور و نشاط به تیم و هواداران بازگشته و مطمئنم که هواداران به خوبی تیم را حمایت می‌کنند و فردا واقعا یار دوازدهم خواهند بود.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: خودم را هم از هواداران پرشور تراکتورسازی می‌دانم هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند نمی‌دانم آنها من را به خاطر سبیلم دوست دارند یا اینکه به خاطر کار فنی‌مان از من راضی هستند.امیدوارم فردا صد هزار هوادار را در لیگ چهاردهم برای اولین بار ببینیم. تمام تلاشمان را درون تیم انجام دادیم و هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند. جا دارد از بازیکنانی که کار اصلی را انجام دادند تشکر ویژه‌ای کنم.

وی افزود: باید برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم. کادر فنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران تا به اینجا کار بزرگی انجام دادند. فردا با حضور هواداران و در کنار یکدیگر یک کار بزرگ انجام خواهیم داد. من به تیم اعتماد دارم هر آنچه که تا به امروز در تراکتورسازی به وقوع پیوسته فقط به خاطر تمرین کردن و یارگیری خوب بوده است.

اولیویرا در رابطه با مصدومان و محرومان تیمش تصریح کرد: فردین عابدینی، شهریار شیروند و حبیب گردانی را به خاطر مصدومیت خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با اینکه بعد از آن مسئله انضباطی حبیب گردانی بار دیگر به تمرینات بازگشت، تصریح کرد: دو روز قبل با گردانی صحبت کردم. باید در ایران تفکرات بازیکنان را عوض کرد. این اتفاق با گفته من رقم نخواهد خورد.اینکه بخواهیم بعد از هر اتفاقی بازیکنان را ببخشیم تصمیم خوبی نیست و به نوعی با این کار فقط روی یک چاله ماله کشیده‌ایم. بخشش این نیست که هر کسی هر کاری خواست انجام دهد و سپس برخوردی نکنیم. بازیکنان باید بدانند که نماینده یک ملت هستند و چه درون زمین و چه بیرون از زمین در راستای موفقیت تیم تلاش کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تیم امسال قوی‌تر از سایر تیم‌ها عمل کرده است، اظهار داشت: نفت تهران، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و فولاد خوزستان از خوب‌های لیگ بودند. استقلال و پرسپولیس با وجود اسم بزرگی که دارند نتوانستند از لحاظ عملکردی چنگی به دل بزنند ولی ذوب آهن واقعا ذوب آهن بود. نفت هم با وجود اینکه هواداری نداشته و در تمام مسابقات مثل میهمان بوده است توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و فوتبالیست‌های خوبی را هم معرفی کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دکتر ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    به خاطر بردن هات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس