کد خبر 416130
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یک دستگاه خودروی جرثقیل با 8 خودروی دیگر در خیابان دولت تقاطع کاوه خبر داد.

 به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران،‌ درباره تصادف خودروی سنگین اظهار داشت:‌در ساعت 1:24 بامداد امروز برخورد چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، تقاطع کاوه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در بلوار کاوه به سمت دولت به دلیل نامشخصی جرثقیل سنگین از مسیر اصلی خود منحرف و با چندین دستگاه خودرو برخورد می‌کند و خودروها را کشانده و با جرثقیلی دیگری برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: در این حادثه 7 دستگاه خودروی سواری یک موتورسیکلت و یک خودروی جرثقیل سبک دچار حادثه شدند و در کل 9 خودرو در این حادثه دخیل بودند.

ملکی گفت: در این حادثه 8 نفر در داخل خودروها محبوس بودند و بیشتر خودروها متلاشی شده بودند. آتش‌نشان‌ها همزمان مشغول عملیات شده و قطعات خودرو را برش داده و تمامی افراد گرفتار شده را خارج کردند که سه نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شده و 5 نفر دیگر که 2 خانم و 3 آقا بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: جرثقیل سنگین در این حادثه به حاشیه خیابان منتقل شد و محل برای تردد خودروها ایمن‌سازی شد. در نهایت در ساعت 13:12 عملیات این حادثه به اتمام رسید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس