کد خبر 416062
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

محسن فروزان در مسابقه استقلال - تراکتورسازی عملکرد خوبی نداشت.

به گزارش مشرق، دروازه بان استقلال در این مسابقه 4 گل خورد تا عملكرد ضعیف او و خط دفاع استقلال، هواداران این تیم را حسابی عصبانی كند. عملكرد ضعیف او باعث شده كه شایعه شود وحید طالبلو در دربی دروازه بان استقلال خواهد بود. به همین دلیل روز سه شنبه خبرنگاران از قلعه نویی درباره این موضوع سوال پرسیدند كه سرمربی استقلال جواب مشخصی به آن‌ها نداد.

اما برداشت روزنامه استقلال جوان به عنوان ارگان حامی استقلالی‌ها این بوده كه طالبلو در دربی فیكس خواهد بود. این روزنامه عكس یك شماره امروز خود را به وحید طالبلو اختصاص داده و تیتر زده: «امیر نه نگفت؛ وحید گلر دربی.» استقلالی‌ها دوست دارند در دربی روز جمعه طالبلو كه تجربه زیادی در دربی دارد فیكس باشد، به خصوص حالا كه فروزان عملكرد خوبی در هفته‌های اخیر نداشته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    بخداقسم به جان مادرم اگه طالبلو ازنیم فصل دوم تودروازه بود استقلال به راحتی قهرمان میشدبااختلاف این تیم روبوستانی وفروزان نابودکردن چون بازیکن سالاری توش بود وحیدطالبلو اگه اسمش هم روتیردروازه بنویسه بخاطراسمش هیچ توپی به راحتی وارداون دروازه نمیشه چه برسه به این که خودش تودروازه باشه اخه شماگلهای خورده استقلال روببینید گل خوردنای فروزان درحدتیم محلات هستش..من پرسپولیسی دواتیشه هستم اما حقیقت روگفتم اگه طالبلو 2بازی پشت هم فیکس بود دروازه استقلال میشد محکمترین دوازه لیگ ..امیدوارم طالبلو به حقش برسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس