کد خبر 416022
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۰

روزنامه قدس در شماره امروز خود نسبت به انتشار چند خبر ویژه اقدام کرده است.

به گزارش مشرق، در اخبار ویژه روزنامه قدس آمده است:

5میلیون خانوار شاغل ندارند!

مهر: بررسی جدیدترین آمارهای ارایه شده از سوی وزارت کار نشان می دهد که توزیع نامتوازن فرصتها وثروت در کشور باعث شده تا پنج میلیون خانوار بدون شاغل روزگار بگذرانند.

جمع آوری 3 کتاب از نمایشگاه کتاب

عصر ایران: مسؤولان نمایشگاه کتاب تهران از غرفه داران انتشارات فصل پنجم خواستند تا سه مجموعه شعر چاپی این انتشارات از جمله «ما اگر انتخاب می کردیم»، سروده «صنم نافع» و مجموعه «نون و یاء»، سروده حسین جنتی را از غرفه خارج کنند.

این فرد ممنوع‌النشر است

فارس: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر حضور مهدی خزعلی در نمایشگاه کتاب گفت: مهدی خزعلی دو انتشارات داشته که هر دو انتشاراتش توسط دستگاه قضایی ممنوع‌النشر بوده و نباید چیزی چاپ می‌کرده است.  وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دیده شده مهدی خزعلی به شخصیتهای نظام اتهاماتی وارد می‌کند و آیا جلوی این رفتار وی گرفته نمی‌شود، گفت: خزعلی، طبیعتش این است و خارج از طبیعت نیز نمی‌تواند عمل کند.

تجمع سهامداران بورس

جهان: سهامداران بورس با تجمع مقابل تالار حافظ، نسبت به افت بازار اعتراض کردند. خبرها حاکی است که سیر نزولی بازار سرمایه صدای سهامداران را در آورده است.

کلاهبرداری 10میلیارد تومانی در زاهدان

تابناک: محمد مرزیه، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان از شناسائی 20 نفر در رابطه با کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی کانون ازدواج آسان در زاهدان خبر داد. مرزیه با تأکید بر اینکه از این پس فعالیت این مؤسسه به طور کامل در استان متوقف خواهد شد، گفت: فعلاً یک نفر مرتبط با این پرونده بازداشت شده است.

اقدام نماینده مجلس

ایسنا: حجةالاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی، عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با انتقاد از اقدام کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در امضا گرفتن از نمایندگان، گفت: وی طرح دو فوریتی درباره مذاکرات هسته‌ای را برای امضا پیش ما آورد، اما بعد متوجه شدیم این طرح سه فوریتی بوده است.

تجمع اعتراض‌آمیز در نبود ابتکار

فارس: در حالی‌ که روز گذشته معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست به ملاقات علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رفته بود، کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به سوءمدیریت  مدیران این سازمان، تجمع کردند.

قصور پزشکی درمان صالحی کذب است

ایسنا: دکتر سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی در مورد عمل جراحی اخیرعلی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و شایعات درخصوص احتمال قصور پزشکی گفت: طی دو نوبت از علی‌اکبر صالحی عیادت داشتم و خبرها پیرامون قصور پزشکی شایعه است. وی گفت: دکتر صالحی کولونوسکوپی شده است و قصور پزشکی در کار نبوده است.

در حال پرونده‌سازی علیه من هستند

آنا: دکتر سید احمد معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پاسخ به پرسشی درباره هجمه‌های رسانه‌ای اخیر در رابطه با موضوع مدیریت وی در سازمان پژوهشهای صنعتی، گفت: اینکه بعد از 18 سال پرونده‌ای درست می‌شود، جای سؤال دارد. وی افزود: در حال پرونده سازی علیه من هستند.

«کیم»  دستور داد!

قدس آنلاین: آقای پارک، یک پناهنده کره شمالی مدعی شد، کیم جونگ اون، رهبر این کشور دستور داده تا عمه‌اش را مسموم کنند و به قتل برسانند.

تجمع معلمان برابر مجلس

ایرنا: جمعی از معلمان حق التدریس آموزشگاه های فنی و حرفه ای روز گذشته با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی، خواستار رسیدگی به وضعیت استخدامی خود شدند. همچنین حدود 100 نفر از معترضان به افزایش بی رویه قیمت مسکن مهر نیز روز گذشته با تجمع مقابل مجلس، خواستار رسیدگی به مشکلاتشان از سوی وزیر راه و شهرسازی شدند.

تجمع‌ ‌بسیجیان ‌مقابل‌سفارت‌ سعودی

جهان: جهادگران بسیجی در اعتراض به جنایات وحشیانه رژیم فاسد سعودی علیه مردم یمن، تجمع اعتراضی برگزار می‌کنند. این تجمع اعتراضی از ساعت 17 امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت، در برابر سفارت رژیم سعودی در تهران ‏برگزار می‌شود.

وضعیت دشت میناب بحرانی شد

مهر: سیدعبدالکریم هاشمی نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس، با بیان اینکه وضعیت زیست محیطی دشت میناب بحرانی است، گفت: برداشت‌ بی‌رویه آب از این دشت، باید سریع‌تر متوقف شود.

تداوم حضور مستشاری ایران در عراق

فرارو: ناصر کنعانی، رئیس ستاد عراق وزارت خارجه درباره فعالیت مستشاری ایران در عراق گفت: عراق خواستار حضور دایم مستشاری ایران بوده و استمرار آن نیز متناسب با نیاز‌ها و درخواست عراق است، بنابراین کاهش یا توقف حضور مستشاری ایران هم اینک مطرح نیست.

اعلام جزئیات حوادث اخیر ایرانشهر

تابناک: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به بیان جزئیات غائله ایرانشهر پرداخت و گفت: یک جوان 18-19 ساله که راننده خودروی وانت تویوتا- خودروی سوخت‌کش - بود به علت سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه به علت واژگونی خودرو و آتش‌گرفتن جان می‌سپارد. سردار حسن رحیمی تصریح کرد: بلافاصله خبر به مأموران انتظامی رسیده و آنها در محل حاضر می‌شوند اما متاسفانه تعدادی از افراد به دروغ این جو را ایجاد می‌کنند که پلیس به این خودرو تیراندازی کرده و این تیراندازی به آتش‌سوزی و در نهایت مرگ جوان منجر شده است که به دنبال این دروغ بی‌اساس تجمعی در محل صورت می‌پذیرد و افراد سودجو با توجه به جو پیش آمده اقدام به آتش‌زدن یکی دو لاستیک کرده و آنها را به سمت ماشین‌های شهرداری پرتاب می‌کنند که آنها نیز آتش می‌گیرند؛ حتی این افراد شیشه خودروی پلیس پارک شده در محل را نیز شکسته و آن را نیز به آتش می‌کشند. وی افزود: بررسی‌ها تا این لحظه وجود هرگونه تیراندازی را رد کرده‌ است.

منبع: قدس‌آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس