کد خبر 415639
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس ادعا کرد منچستریونایتد جزو گزینه‌هایی که امکان دارد هم‌تیمی فرانسوی‌اش به آنها ملحق شود، نیست.

به گزارش مشرق، آندره‌آ پیرلو می‌گوید بعید می‌داند که پل پوگبا بخواهد به منچستریونایتد، تیمی که سال 2012 در سنین جوانی از آن جدا شد، برگردد چون شیاطین سرخ در حق او بی‌مهری کرده‌اند.

پوگبا در آخرین فصل از حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد از نیمکت‌نشینی‌های متوالی و بی‌اعتمادی اعضای کادر فنی تیم به او خسته شد و به یوونتوس ملحق شد، تیمی که بستر درخشش و تبدیل شدن به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان حال حاضر جهان را برایش فراهم کرد.

گفته می‌شود که منچستریونایتد هم یکی از تیم‌هایی است قصد جذب پوگبا را دارد اما پیرلو نظر دیگری دارد. او گفت: اینکه خیلی‌ها به پوگبا علاقه دارند تعجبی ندارد. زمانی که خوب کار کنی توجه باشگاه‌های مهم اروپا را جلب می‌کنی و در واقع همیشه این طور بوده است. به نظر من که پوگبا در یوونتوس راضی است. می‌دانم که او روی تمام کردن فصل جاری با یوونتوس تمرکز دارد. او ممکن است به هر تیمی ملحق شود اما من بعید می‌دانم که او به منچستریونایتد برود.

پیرلو ادامه داد: پوگبا احساس می‌کند که در منچستریونایتد با او خوب رفتار نمی‌شود. می‌دانم که آن زمان من‌یونایتد تحت هدایت سرالکس فرگوسن بود و الان یک مربی جدید این تیم را هدایت می‌کند اما با این من فکر نمی‌کنم که او به تیمی که در حقش بی‌مهری کرده است برگردد.

هافبک ایتالیایی بانوی‌پیر سپس به بازی فرداشب (چهارشنبه) تیمش برابر رئال‌مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اشاره داشت و تأکید کرد: مقابل رئال‌مادرید بازی بسیار بزرگی داریم. می‌دانیم که الان به اندازه کافی قوی هستیم که برای قهرمانی در اروپا شانس داشته باشیم. هم کیفیت، هم تجربه بازیکنان در حد قابل قبولی است. ما هنوز نصف راه را رفته‌ایم و هر دو تیم همچنان برای خود شانس صعود قائل هستند. اگر امسال بتوانیم در برلین همان جایی که قهرمانی در جام جهانی (2006) را هم تجربه کردم، فاتح لیگ قهرمانان شوم، رؤیایی خاص برایم محقق خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس