کد خبر 414400
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

ستاره فرانسوی خط میانی بانوی‌پیر دوره ریکاوری مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و می‌تواند در چند هفته پایانی فصل برای یووه به میدان برود.

ستاره یوونتوس به ترکیب اصلی بازگشتبه گزارش مشرق، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس نام پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیمش را در فهرست 26 نفره بازیکنان بانوی پیر برای مصاف با کالیاری در هفته سی‌و پنجم سری A قرار داد.

پوگبا از زمان بازی برگشت یوونتوس و بورسیادورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در آن از ناحیه همسترینگ آسیب دید خانه‌نشین بوده و در این مدت بازی‌های مهمی همچون مصاف با موناکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بازی رفت بیانکونری برابر رئال‌مادرید در دور رفت از مرحله نیمه نهایی این رقابت‌‌ها را از دست داد.

در دو ماه غیبت پوگبا، یوونتوس موفق شد چهارمین قهرمانی متوالی‌اش را در سری A مسجل کند. حالا او آماده بازگشت به میادین است و ظاهراً آلگری قصد دارد از بازی تیمش برابر کالیاری به عنوان یک بازی دستگرمی برای آماده کردن ستاره 22 ساله‌اش جهت حضور در دیدار برگشت برابر رئال‌‌مادرید استفاده کند.

انتظار می‌رود آلگری برای بازی برابر کالیاری به شماری از مهره‌های کلیدی‌اش از جمله کارلوس توس و جان لوئیجی بوفون استراحت بدهد تا آنها را برای سفر به مادرید آماده نگه دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس