امام جمعه موقت تهران گفت: اعدام آیت الله نمر، رهبر شیعیان عربستان بیداری اسلامی را زنده خواهد کرد و زمینه ساز از بین رفتن حکومت آل سعود خواهد شد.

به گزارش مشرق، آیت الله محمد امامی کاشانی در حاشیه نشست با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: در صورت اجرای حکم اعدام، چهره سیاه آل سعود که در تجاورز به یمن برای همگان آشکار شد، سیاه تر خواهد شد.

وی افزود:رفتار بچگانه ولیعهد عربستان در پیشنهاد اعدام آیت الله نمر در شرایطی که عربستان درگیر جنگ با یمن و فشارهای خارجی است، اقدامی بچگانه است که تحریک جهان اسلام را بر علیه آل سعود در پی خواهد داشت.

آیت الله امامی کاشانی بیان کرد: باید در خصوص پشت پرده این جنایت از سوی تمامی مذاهب شیعه و سنی به مردم از طریق رسانه های به ویژه تریبون نماز جمعه اطلاع رسانی شود.

وی افزود:حیف از مردم عربستان که چنین حکومت جاهلی امور کشور را به دست گرفته، یقین داشته باشید آل سعود جاهل با اجرای حکم آیت الله نمر روز به روز به سمت نابودی پیش خواهد رفت.

این مقام روحانی اظهار داشت: دنیا بداند، صدای اعتراض اعدام آیت الله نمر هیچگاه خاموش نخواهد شد.

وی افزود: این کشور با این اقدام خود نه تنها وحدت اسلامی را به خطر انداخته است، بلکه هم راستا با اهداف استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه گام بر می دارد تا تفرکات جنایتکارانه خود در منطقه را توسعه دهد.

آیت الله امامی کاشانی اظهار داشت: امروز عالم کشی روش حاکمان آل سعود شده و برای آنان شیعه و سنی تفاوتی ندارد، زیرا پیش از این هم عوامل آنان تعدادی از علمای دین را به شهادت رساندند، از سوئی ایجاد و رشد فرقه وهابیت گواهی بر ابله بودن و جاهل بودن آل سعود است.

وی گفت: بیشترین ترس وهابیت که زبان گویای صهیونیسم در منطقه است، تبعیت مردم آزاد اندیش حجاز از عالم بزرگوار آیت الله شیخ نمر است به همین دلیل در چنین شرایط بحرانی پیشنهاد اجرای اعدام را مطرح کردند که حسب یقین اگر اجرایی شود، خون نمر آل سعود را از بین خواهد برد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • تبریز ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    درود بر آیت الله نمر مرگ بر آل سقوط همیشه تاریخ روحانیت مظلوم بودن اجر شان با خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس