کد خبر 415306
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

«نیازی به ناو هواپیمابر، هواپیما یا حتی نیروی ویژه وجود ندارد، تنها چیزی که لازم دارید اراده حمایت از ایران آزاد است». این بخشی از تازه‌ترین یادداشتی است که چهره سرشناس محافظه‌کاران آمریکایی و از حامیان انقلاب‌های رنگی منتشر کرده است.

به گزارش مشرق، «مایکل لدین» مشاور اسبق امنیت ملی و چهره‌های سرشناس محافظه‌کاران آمریکایی روز دوشنبه با انتشار یادداشتی در نشریه «ویکلی استاندارد»، نوشت واشنگتن باید به دنبال ایجاد ناآرامی در ایران باشد.

وی که پیش از این هم بارها از توسل به اقدام نظامی یا ایجاد انقلاب رنگی در ایران حمایت کرده، با اشاره به نفوذ روزافزون ایران در منطقه، نوشته است: «اگر می‌خواهید رژیم ایران کمتر به دنبال جنگ باشد، اسلحه را به سمت شقیقه‌اش هدف بگیرید. بهتر است که بقای رژیم را در معرض تهدید قرار دهید. نیازی به ناو هواپیمابر، هواپیما یا حتی نیروی ویژه وجود ندارد، تنها چیزی که لازم دارید اراده حمایت از ایران آزاد است.»

عضو بنیاد دفاع از دموکراسی آمریکا که از دستکم از سال 2002 به بعد نظام ایران را در آستانه سقوط دانسته و مدعی شده است که ایرانی‌ها آماده «انقلاب» هستند، بار دیگر نوشته است که زمینه‌های بروز ناآرامی وجود دارد. وی ادعا کرده است که ایران اکنون در مرحله‌ای است که به آن «وضعیت پیش از انقلاب» گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختار اطلاعاتی آمریکا در گزارش‌های خود چنین تصویری از ایران ارائه نکرده و واشنگتن نیز گوش شنوایی برای این مسئله ندارد، نوشته است: «به هر حال، حمایت غرب از تغییر رژیم، که از مدت‌ها قبل معقول‌ترین و ستوده‌ترین سیاست در قبال ایران به شمار می‌رود، بار دیگر به هرکسی که می‌خواهد گامی بلند در مسیر یک سیاست معقول بردارد، چشمک می‌زند.»

لدین در پایان مدعی شده است که «میلیون‌ها ایرانی»، اکنون «در انتظار اندکی حمایت از جانب ما و بقیه جهان آزاد هستند. مایه خرسندی خواهد بود که برخی از نامزدهای ریاست‌جمهوری در این مورد حرف بزنند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی علی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    ای حرامزاده تو از باقیمانده های معاویه و عمروعاصی . آنها نمی توانستند رودر روی علی (ع)بجنگند مدم را می شوراندند اما اینجا ایران است. کور خوندی!!!!!
  • بسیجی ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    امریکا در ایران هیچ علطی نمی تواند بکند
  • ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    مردك مگر عقلت را از دست دادي يا از جونت سير شدي.
  • ابن حیدر ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    کور خوندی ای ...
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    این ارزو رو بگور میبرین که ایران عزیز ناارام بشه تا یهودیان و بهاییان بر این کشور مسلط بشن. ما اهل کوفه نیستیم ایران یکپارچه هست و می ماند.
  • هموطن ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    این مردک پدر سگ بی بوته چه غلطها میکند هنوز فکرکنم خواب است اینجا ایران اسلامی است ویک رهبر فرزانه هوشیار که اگه لب تر کنه تو وتمام ایادیت را به گورستان خواهیم فرستاد مگه اینجا مثل امریکا است که هرکه هرجور دلش خواست
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    راستی احمق جان مگر نمیدانی اینجا ایران است مگر به این زودی جنگ عراق علیه ایران را یادتان رفته
  • حقگو ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    فکر می کند ما نمی دانیم فتنه کار انها بوده است و حالا تازه می خواهند فتنه جدیدی بر پا کنند. اینبار مردم باید ریشه های تفکر فتنه را از اقای لدین تحویل بگیرند
  • ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    این احمقهاتمام این سالهابامردم ایران جنگیدندهیچ غلطی نتونستندبکنند.حال که باخدای این امت واردجنگ شده اند/؟یدالله فوق ایدیهم.
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    برادر; شما درست ميگوييد ولي از انسانهايي كه به دليل باخت از آرژانتين يا توافق موقت لوزان به خيابانها ميريزند نميشه انتظار داشت.
  • افشین ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    به همین خیال باش
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    این ایده جدیدی نیست این الاغها سالهاست به دنبال ایجا ناامنی و اغتشاش در ایران هستند و لی هربار با شکست روبرو شدند ملت ایران ملتی بیدار است
  • امیر پاشا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    احمق ها فکر کردند اینجا گرجستان است
  • جمجمه های عاریه ای ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    0 0
    ایران خیلی وقته که ناآرامه... ناآرام ازاینکه افکارخمینی بت شکن رابا به ذلت کشاندن شما به دنیاعرضه کنه... قصه طبس راهرشب براتوله هاتون بگیید.... ناآرامی ایران ازاون روزای تهاجم ناجوانمردانه شماشروعشده ودیگه به کل خاورمیانه سرایت کرده.... ناآرامه ازاینکه شب رابه امیدفتواواذن قتال ازعلمدارانقلاب اسلامی وقائدش به صبح میرسونه.... ناآرامه تایه باردیگه خاطرات شهدای ناوچه پیکان درخلیج همیشه ففففففففففففارس رو به نمایش بذاره... ایران دیگه آرام نیست.... ولقدکتبنافی الزبورمن بعدالذکر ان الارض یرثهاعبادی الصالحون...فان حزب الله هم الغالبون...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس